عکس های دکوراسیون مناسب محیط کار


بهترین عکس های دکوراسیون مناسب محیط کار عکس های دکوراسیون مناسب محیط کار : 5 پیشنهاد زیر در خصوص به کارتان و نیز داشتن محیطی مناسب در محل ما را برای شما عزیزان قرار داده ایم سبک زندگی به تدریج سلامت بدن را به خطر می‌‌اندازد و فرد را گرفتار چاقی، فشار خون بالا، افسردگی و مشکلات دیگر می‌‌کند. محل کار با ارامش ، وقتی محل کار مرتب باشد و همۀ چیز...

عکس های دکوراسیون مناسب محیط کارعکس های دکوراسیون مناسب محیط کار

بهترین عکس های دکوراسیون مناسب محیط کار

عکس های دکوراسیون مناسب محیط کار :

5 پیشنهاد زیر در خصوص به کارتان و نیز داشتن محیطی مناسب در محل ما را برای شما عزیزان قرار داده ایم سبک زندگی به تدریج سلامت بدن را به خطر می‌‌اندازد و فرد را گرفتار چاقی، فشار خون بالا، افسردگی و مشکلات دیگر می‌‌کند.

عکس های دکوراسیون مناسب محیط کارعکس های دکوراسیون مناسب محیط کار

محل کار با ارامش ، وقتی محل کار مرتب باشد و همۀ چیز سر جای خود قرار بگیرد، ضمن این که راحت‌تر می توان کار را انجام داد و وسایل مورد نیاز را پیدا نمود، فرد در محیط کار احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.

امروزه تعداد افرادی که در منزل کار می‌‌کنند بسیار چندان هست که گاهی اکثر روزشان را در برابر کامپیوتر می‌‌گذرانند.

اگر شما از این دسته افراد هستید که گرچه روز به روز هم به تعدادشان افزوده می‌‌شود، اتاق کارتان در منزل باید به گونه‌ای باشد که در آن احساس آرامش و راحتی نمایید.

5 پیشنهاد زیر در این خصوص به کارتان خواهد آمد:

بدانید “چرا” برای رسیدن به موفقیت در هر چیزی نخستین گام روشن کردن این هست که به چه علت چیزی را می‌‌خواهید.

بنابراین هنگام چیدمان اتاق تان به این که چه چیزی انگیزه کار کردن‌تان را بالا می‌‌برد، دقت نشان دهید. از جمله این موارد می‌‌تواند نصب پوسترهای خوشگل و یا رنگ مناسب برای اتاق کارتان باشد.

بنابراین با دقت به روحیه خود برترین کار را انجام دهید.

مرزبندی کنید

تعادل برقرار کردن بین کار و زندگی شخصی در منزل بسیار سخت هست.

بنابراین ویژگی های بصری اتاق کارتان را به گونه‌ای ترتیب دهید که تا به محض ورود به اتاق کار، به سرعت حس و حال کار کردن پیدا کنید و خود را در منطقه کار مشاهده نمایید و از زندگی شخصی‌تان فاصله بگیرید.

مرتب باشید

بهم ریختگی اتاق کار بدترین اتفاقی هست که می‌‌تواند برای زندگی کاری‌تان رخ دهد. بنابراین تا می‌‌توانید به این موضوع دقت نشان دهید.

وقتی برای هر چیز، مکانی اختصاص دهید، خیلی زود و آسان مرتب می‌‌شوید. بنابراین برای وسایل کاری‌تان، راه حل های هوشمندانه در نظر بگیرید.

عکس های دکوراسیون مناسب محیط کار

عکس های دکوراسیون مناسب محیط کارعکس های دکوراسیون مناسب محیط کار

وقتی همۀ اقلام مربوط به کارتان مرتب باشد، چیزی گم نمی شود و مجبور نمیشوید، دوباره خرید کنید و پول تان را هدر دهید.

درضمن وقتی هرچیزی سرجایش باشد، برای پیدا کردن انها وقت تان بیهوده از دست نمی‌رود.

تا جایی که می‌‌توانید اتاق کارتان را سبز کنید منظور رنگ سبز نیست، بلکه بهرهگیری از وسایل کار به گونه ای هست که کمترین ضرر را به محیط زیست بزند.

مثلا تا جایی که می‌‌توانید از کاغذ کمتر بهرهگیری کنید و گرچه چه بهتر که با جمع کردن کاغذهای باطله که دیگر لازم ندارید، انها را به دست کسانی که به بازیافت کاغذ مشغول‌اند برسانید.محل کار با ارامش

طبیعت را به اتاق بیاورید

طبیعت اثر آرام بخشی روی انسان دارد. مثلا یک گیاه ساده و یا یک دسته گل می‌‌تواند در محیط تفاوت بی نظیری ایجاد کند. گیاهان، نه تنها احساس خوبی به شما می‌‌دهند، بلکه برای سلامت تان نیز خوب میباشند.

تعداد زیادی از گیاهان مواد سمی زیان آور موجود در هوا را از بین می‌‌برند.

عکس های دکوراسیون مناسب محیط کارعکس های دکوراسیون مناسب محیط کار

دکوراسیون مناسب محیط کار

اگر نمی توانید در اتاق‌تان از گیاهان بهرهگیری کنید، بهرهگیری از رایحه های خوشبو مثل نعناع، اکلیل کوهی «رزماری» و لیمو در تمرکز، وضوح ذهن و حافظه به شما کمک می‌‌کند.

از طرفی ساعت ها بی حرکت نشستن پشت میز، مشکلی هست که پزشکان امروزه انها را نوعی سیگار کشیدن اخیر می‌‌نامند.

این سبک زندگی به تدریج سلامت بدن را به خطر می‌‌اندازد و فرد را گرفتار چاقی، فشار خون بالا، افسردگی و مشکلات دیگر می‌‌کند. حداقل هر ساعت، 5 دقیقه از پشت میزتان بلند شوید یا این که اتاق کارتان را به میزهایی با پایه‌های بلند مجهز کنید که بتوانید هرازگاهی ایستاده کار کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو