صحنه عجیب سرقت سارقان لاکچری سوار از سارقان محلی! +فیلم


صحنه عجیب سرقت سارقان لاکچری سوار از سارقان محلی! +فیلم

سرنشینان یک خودروی رولز رویس به سمت آشوبگرانی که در حال غارت یک فروشگاه در نیویورک بودند هجوم برده و اموالی را که آن‌ها از فروشگاه غارت کرده بودند سرقت کردند.

باشگاه خبرنگاران: هفته پیش اعتراضات مردمی در آمریکا پس از کشته شدن یک مرد رنگین پوست در این کشور آغاز شد. غروب دوشنبه هفته پیش به وقت آمریکا بود که «جورج فلوید»، مرد سیاه پوست اهل مینیاپولیس توسط چند افسر سفید پوست آمریکایی در کف خیابان خفه شد. کشته شدن این مرد سیاه پوست موج تازه‌ای از اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا و سایر کشور‌های جهان را دامن زده است.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای عجیب در یکی از خیابان‌های شهر نیویورک آمریکا را به تصویر می‌کشد. این ویدئو لحظه سرقت سرنشینان یک خودروی رولز رویس از چند آشوبگر محلی در خیابان را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو در حالی که آشوبگران محلی در حال غارت یکی از فروشگاه‌ها هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یک خودروی رولز رویس مشکی رنگ در داخل خیابان توقف کرده و سرنشینان آن به افرادی که با غارت کالای فروشگاه در حال فرار هستند حمله ور می‌شوند. در این ویدئو دست کم سه سرنشین این خودروی لاکچری موفق می‌شوند کالایی را که آشوبگران در حال سرقت بودند از دست آن‌ها بربایند. در یکی از صحنه یکی از سرنشینان رولز رویس جعبه‌ای را از دست یکی از آشوبگران خارج کرده و آن را به داخل خودرو می‌برد.

صحنه عجیب سرقت سارقان لاکچری سوار از سارقان محلی! +فیلم

این ویدئو توسط یک شاهد عینی که از بالکن خانه اش نظاره گر این صحنه بود تهیه شده است. این سرقت در ساعت ۸ شب به وقت محلی در محله منهتن نیویورک رخ داد. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی آمریکا واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: «به معنای واقعی غارتگران با اتومبیل‌های لاکچری فروشگاه‌ها را تمیز می‌کنند (غارت می‌کنند)!» کاربر دیگری که با دیدن فیلم سارقان لاکچری سوار شوکه شده بود نوشت: «قیمت این خودرو ۵۰۰۰۰۰ دلار است! باورنکردنی است!»

گفتنی است؛ انتشار خبر سرقت سرنشینان این خودروی رولز رویس در حالی خبرساز می‌شود که در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا سرقت‌های مشابه‌ای توسط سرنشینان خودرو‌های گرانقیمتی مانند مرسدس بنز و بنتلی از فروشگاه‌ها توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی گزارش شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...