جورج بوش و رامنی هم از ترامپ حمایت نخواهند کرد


جورج بوش و رامنی هم از ترامپ حمایت نخواهند کرد

یک روزنامه مشهور آمریکایی از عدم حمایت جورج دبلیو بوش و میت رامنی از انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا خبر داده است.

به گزارش مشرق، روزنامه نیویورک تایمز فاش کرده است که جورج دبلیو بوش رئیس جمهور سابق آمریکا و میت رامنی سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا از انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده حمایت نخواهند کرد.

بر اساس این گزارش، برخی از رهبران جمهوریخواه آمریکا با این چالش روبرو شده‌اند که آیا از رئیس جمهور فعلی ایالات متحده حمایت کنند یا از نامزدی جو بایدن در انتخابات 2020 میلادی حمایت نمایند.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ خبرهای بدی از آمریکا در راه است!

رویدادهای اخیر به خصوص واکشن ترامپ به اعتراضات ضد نژادپرستی و رفتار پلیس با سیاهپوستان آمریکایی و مقابله با شیوع ویروس کرونا تاثیر زیادی بر شک و تردید رهبران جمهوریخواه برای حمایت از ترامپ در رقابت های انتخاباتی نوامبر 2020 داشته است.

افراد نزدیک به جورج دبلیو بوش به این روزنامه گفتند که او از انتخاب مجدد ترامپ حمایت نخواهد کرد.

میت رامنی نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری 2012 آمریکا پیش از این در ماه فوریه به نشریه آتلانتیک گفته بود که از ترامپ در انتخابات 2020 حمایت نخواهد کرد چرا که ترامپ در جریان استیضاح در سنا، او را به سوء استفاده از قدرت متهم کرده است.

کالین پاول وزیر خارجه دولت بوش نیز در مصاحبه با سی ان ان تاکید کرده است که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 از بایدن حمایت خواهد کرد چرا که ترامپ درباره مسائل مختلف دروغ می گوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق