بخشش را اینجا جستجو کن...


بخشش را اینجا جستجو کن...

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون و در جشن‌های گلریزان برگزارشده، 375 میلیون تومان کمک‌های مالی مردم و خیرین استان،به‌منظور آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمدجمع‌آوری شده است.

مجید صیادی در گفت‌وگو با ایسنا تعداد زندانیان جرائم مالی، مهریه و دیه‌های غیرعمد در استان از ابتدای سال‌جاری تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه را ۲۱۵ نفر عنوان و اظهار کرد: میزان بدهی این افراد ۶۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: از این تعداد محکومین مالی، ۴۸ مورد مربوط به مهریه بوده که ۲۹۲۸ سکه و ۳۴ مثقال طلا بدهکار هستند.

صیادی از آزادی ۹ نفر شامل یک زن و ۸ مرد از ابتدای سال جاری تا آخر اردیبهشت‌ماه خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد ۸ مورد مربوط به جرائم مالی و یک مورد مربوط به دیه گزارش شده که میزان کل بدهی این افراد یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان بوده و خوشبختانه ۴۶۶ میلیون تومان گذشت شکات ثبت شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری به مشارکت خوب مردم استان در جشن‌های گلریزان اشاره و بیان کرد: یقینا فرهنگ‌سازی، غیرت و همت مردم استان می‌تواند موجبات آزادسازی تعداد بیشتری از مددجویان غیر عمد شود.

وی به کمک ۳۶۰ میلیون تومانی مردم چهارمحال و بختیاری در جشن‌های گلریزان سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا،جشن گلریزان امسال به‌صورت تلویزیونی برگزار شد و از ابتدای سال جاری تا کنون، ۳۷۵ میلیون تومان کمک‌های مالی مردم و مشارکت در جشن گلریزان جمع‌آوری شده است.

صیادی با تاکید بر اینکه چک بلامحل مشمول دریافت کمک‌های ستاد دیه نیست، اظهار کرد: زندانی بودن شخص، گذشت حداقل ۳ ماه از حبس وی، جرم غیرعمد، نداشتن جرائم کیفری در گذشته و حال و نداشتن سابقه اعتیاد از شرایط مشمولیت دریافت کمک از ستاد دیه است و هر فرد تنها یک بار می‌تواند در طول عمر خود از کمک‌های ستاد دیه بهره‌مند شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ستاد دیه مکانی برای جمع‌آوری کمک به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند است، خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند برای واریز کمک‌های نقدی خود به‌صورت حضوری به آدرس ستاد دیه استان واقع در انتهای بلوار شریعتی کوچه ۶۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد