‌ شهرداری با نصب تندیس بزرگان بروجرد در اشاعه فرهنگ شهر پیشگام باشد


‌ شهرداری با نصب تندیس بزرگان بروجرد در اشاعه فرهنگ شهر پیشگام باشد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: با همدلی و همراهی جمعی می‌توان در کارهای گروهی موفق شد و شورای اسلامی شهر بروجرد باید از ظرفیت نمایندگان استفاده کند.

فاطمه‌مقصودی در جریان دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بروجرد که امروز ۱۸ خردادماه صورت گرفت، اظهار کرد: باید با طرح و برنامه به دنبال رفع مشکلات باشیم و اعضای شورای اسلامی باید با ارائه طرح به کمک نمایندگان در جهت رفع مشکلات شهری پیشگام باشند.

وی تصریح کرد: شهرداری باید با برنامه‌ریزی و تلاش برای درآمدزایی و اشتغال گام بردارد و در این راستا بروجرد از ظرفیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اضافه کرد: در جهت تفکیک زباله‌ها نیز شهرداری باید برنامه‌ریزی داشته باشد که متاسفانه در سال‌های گذشته با انتقال زباله‌ها به روستاهای اطراف باعث بروز مشکلاتی برای مردم این مناطق شده است.

مقصودی بیان کرد: باید با نیروسازی و استفاده از نیروهای بومی برای آینده شهر برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به انتقال صنوف آلاینده و مزاحم به خارج شهر افزود: برخی صنوف آلاینده به صورت خودجوش برای خروج از شهر پیشگام شده‌اند که باید شهرداری در راستای حمایت از این افراد گام بردارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: بروجرد شهر فرزانگان است و شهرداری باید با نصب تندیس فرزانگان و بزرگان بروجرد در اشاعه فرهنگ این شهر پیشگام باشد.

فریبرز محسنی رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد نیز در این دیدار گفت: مردم بروجرد با انتخاب نخستین نماینده زن لرستان نشان دادند که تاریخ‌ساز هستند.

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی در این دور با مشکلات بیشتری نسبت به گذشته همراه است که باید با همراهی همه دستگاهها برای رفع آنها اقدام کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار