همکاری ضیا هاشمی و سیدعباس صالحی بسیار ارزشمند بود


همکاری ضیا هاشمی و سیدعباس صالحی بسیار ارزشمند بود

مدیر موسسه اطلاعات با تمجید از شخصیت سیدعباس صالحی و ضیا هاشمی، همکاری این دو چهره فرهنگی را بسیار ارزشمند دانست.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سیدمحمود دعایی ظهر امروز هجدهم خرداد در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، در سخنانی کوتاه با اشاره خاطرات خود از این رسانه گفت: نخستین بار که از ایرنا بازدید کردم و با این خبرگزاری آشنا شدم زمان مدیریت صادق خرازی بود. در این سال ها ایرنا مدیران ارزشمندی را تجربه کرده است که هریک نقشی در تداوم فعالیت رسانه ای آن داشته اند.

مدیر موسسه اطلاعات ادامه داد: حضور سیدضیا هاشمی در ایرنا برای من اهمیت بسیاری داشت. ایشان را از گذشته به عنوان شخصیتی آکادمیک می شناسم. از سوی دیگر ایشان چند سال در وزیر علوم فعال بود و در ان وزارتخانه منشا خدمات فراوانی شد.


دعایی همچنین افزود: این که ضیا هاشمی همکاری با سیدعباس صالحی را پذیرفت بسیار مهم و خوشحال کننده بود چرا که وزیر ارشاد شخصیتی پارسا و سلیم است و حاضران در وزارت ارشاد باید از فعالیت در کنار ایشان بیشترین بهره را ببرند.



وی تاکید کرد: چهره های زیادی را در وزارت ارشاد درک کرده ام اما سیدعباس صالحی شخصیت دیگری است. می دانم از این که در حضور او این گونه سخن می گویم، آزرده می شود اما این حقیقت را باید مطرح کرد

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!