قدردانی سردار گودرزی از حسن اعتماد فرمانده ناجا / تشریح راهبردهای جدید مرزبانی


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با قدردانی از حسن اعتماد فرمانده ناجا ، گفت : بهره مندی از تجربیات و نظرات پیشکسوتان این حوزه از جمله سردار قاسم رضایی و سایر عزیزان را به عنوان یک راهبرد جدی دنبال می کنم، همچنین برای ارتقاء عملیاتی مرزبانی در کنار بهبود و تقویت تجهیزات و امکانات تلاش خواهم کرد.

قدردانی سردار " گودرزی " از حسن اعتماد فرمانده ناجا / تشریح راهبردهای جدید مرزبانی

به گزارش فانوس، سردار "احمدعلی گودرزی" در این آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی ناجا اظهار داشت: از حسن اعتماد فرمانده ناجا و هیئت رئیسه نیروی انتظامی قدردانی می کنم و ان شاء الله سرباز لایقی برای فرماندهی معظم کل قوا، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده ناجا باشم.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: از گذشته تاکنون مجاهدت های بسیاری در مرز صورت گرفته و امروز مرزها در امنیت و آرامش کامل است و این مهم به برکت جانفشانی مرزبانان غیور و ایثارگر حاصل شده است.

وی با اشاره به ویژگی های سردار "قاسم رضایی"؛ فرمانده سابق مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: سردار "رضایی" مجاهد خستگی ناپذیری است که مصداق واقعی مجاهد فی سبیل الله است و در طول این 6 سال از مسئولیت خود به خوبی و با تعهد ایفای نقش کرد.

سردار گودرزی با تاکید بر تداوم راهبردهای اجرایی در دوران سردار "رضایی" بیان کرد: بهره مندی از تجربیات و نظرات پیشکسوتان این حوزه از جمله سردار "قاسم رضایی" و سایر عزیزان را به عنوان یک راهبرد جدی دنبال می کنم، همچنین برای ارتقاء عملیاتی مرزبانی در کنار بهبود و تقویت تجهیزات و امکانات تلاش خواهم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: از همه ظرفیت ها به گونه ای بهره خواهیم گرفت که مرزبانی هوشمند شود و ان شاء الله با اتخاذ این رویکرد شاهد دستاوردهای موفقیت آمیز جدیدی در مرز و مرزبانی باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه امروز روحیه ایثار و شهادت طلبی در میان مرزبانان جاری است، گفت: برای تقویت روحیه معنوی در کنار مهارت افزایی تلاش خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...