آرامش در روزهای کرونا با فعالیت‌های هنری 


آرامش در روزهای کرونا با فعالیت‌های هنری 

این روزها که به دلیل ویروس کرونا مجبوریم تمام وقتمان را داخل منزل سپری کنیم، بد نیست سری به قفسه کتاب‌های خانه بزنیم و کتاب‌هایی را که تا به امروز فرصت نشده بخوانیم، ورق بزنیم.

به همین دلیل مرکز شماره ۱۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با وجود فراهم نبودن امکان حضور بچه‌ها با اجرای برنامه‌های مجازی کمک می‌کند تا فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان حفظ و ترویج شود. این اتفاق به ما نشان داد در صورت دسترسی نداشتن به فضای فیزیکی، می‌توان با تکیه بر مزایا و امکانات فضای مجازی چراغ کتاب و کتابخوانی را همچنان روشن نگه داشت. از جمله فعالیت‌های این روزهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراکز این است که تمام کارگاه‌های فرهنگی، هنری (نقاشی و سفال، خوشنویسی) و ادبی (شعر و داستان‌نویسی) با تشکیل گروه‌های مجازی که اعضای مرکز در آن عضو هستند، برگزار می‌شود.
این فعالیت علاوه بر اینکه باعث می‌شود ارتباط کودکان و نوجوانان با کتاب قطع نشود، کمک می‌کند تا بچه‌ها به دور از تشویش و استرس‌های شرایط فعلی بتوانند با آرامش بیشتری فصل امتحانات را پشت سر بگذارند.
پیشنهاد من در این روزها این است که کودکان و نوجوانان با تمام مشغله‌های درسی که دارند با همکاری والدین زمانی هرچند کوتاه همراه ما باشند تا با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی با امید و آرامش بیشتری این روزهای پراسترس امتحانات را پشت سر بگذارند.

کد خبر 518381

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی