دسیسه پلید 3 مرد مخوف با آزادی از زندان / پلیس سمنان فاش کرد


دسیسه پلید 3 مرد مخوف با آزادی از زندان / پلیس سمنان فاش کرد

حوادث رکنا: 3 سارق مسافرنما که در مسیر رفتن به سمنان دست به سرقت خودرو زدند توسط پلیس شناسایی و به دام افتادند این 3 سارق پرونده سنگینی از انواع جرائم داشتند.

به گزارش رکنا، جانشین فرماندهی انتظامی سمنان از دستگیری سارقان مسافر نما در سمنان خبر داد و گفت: در این عملیات پس از دستگیری سارقان مقادیری از مواد مخدر صنعتی شیشه نیز کشف شد.

سرهنگ سید علی میر احمدی پیش از ظهر یکشنبه ضمن بیان اینکه در پی دریافت گزارش یک شهروند مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی ۴۰۵ واقع در جایگاه بنزین خادم الزائر لاسجرد، اقدامات قانونی پلیس در این راستا آغاز شد، اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مالباخته در حال انتقال سه نفر به‌عنوان مسافر از فردیس کرج به استان سمنان بوده که به‌محض خروج راننده در ایستگاه بنزین لاسجرد خودرو توسط سارقان مسافر نما مورد سرقت قرار می‌گیرد.

سارقان مسافر نما در سمنان دستگیر شدند/ کشف مواد مخدر از متهمان

وی با اشاره به دستگیری این سارقان مسافر نما خاطرنشان کرد: به‌ محض دریافت گزارش عملیات کنترلی پلیس آغاز شد و تمام‌مسیرهای تردد احتمالی خودرو در شهرستان سرخه تحت کنترل پلیس درآمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه خودرو لحظاتی بعد در ایستگاه پلیس‌راه سرخه مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: راننده علی‌رغم هشدارهای مکرر و شلیک چند تیر هوایی به دستور پلیس اعتنایی نکرد و از محل متواری شد.

میر احمدی در ادامه تصریح کرد: با تشدید اقدامات انتظامی و مشارکت پلیس‌های تخصصی خودروی موردنظر در کیلومتر هشت جاده سرخه - سمنان بااقتدار و هوشیاری مأموران پلیس متوقف و سارقان دستگیر شدند.

3 زندانی در مرخصی بودند که دست به سرقت خودرو زدند

وی بابیان اینکه مقادیری از ماده مخدر صنعتی شیشه از این سارقان کشف‌شده است، خاطرنشان کرد: در استعلام از سامانه‌های تخصصی پلیس مشخص شد، متهم اصلی پرونده از زندانیانی است که در زمان مرخصی دست به سرقت زده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه پرونده این سارقان پس از تکمیل اعترافات به دستگاه قضائی جهت صدور حکم ارسال می‌شود، یادآور شد: برخورد جدی با افراد مخل امنیت و آسایش مردم هستند در دستور کار قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟