نماینده مهریز: کمیته ای در مجلس برای نظارت بر بهبود فضای کسب و کار تشکیل شود


نماینده مهریز: کمیته ای در مجلس برای نظارت بر بهبود فضای کسب و کار تشکیل شود

تهران-ایرنا-نماینده مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما خواهان تشکیل کمیته ای در مجلس برای نظارت بر بهبود فضای کسب و کار هستیم.

محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری با استناد به ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس بر ضرورت حفظ شأن و جایگاه قوه مقننه تاکید کرد و گفت: دوره قبل مجلس نیز آرام شروع شد و شأن و جایگاه مجلس رعایت نشد ولی در هفته ها و ماه های آخر وضعیت واقعا تاسفبار بود. می دانیم که رئیس مجلس به این مسئله با اقتدار ورود خواهد کرد تا نظم و شأن مجلس حفظ شود.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسات کارشناسی با مسئولان و مدیران اقتصادی در مجلس بسیار مثبت و خوب است، گفت: کشور در شرایط کنونی قوانینی در حوزه اقتصادی از جمله قانون بهبود محیط کسب و کار دارد، از این رو پیشنهاد می شود که کمیته ای در مجلس برای نظارت بر این حوزه تشکیل شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: ان شالله با تشکیل کمیسیون ها، بحث نظارت در اولویت مجلس یازدهم قرار دارد و این نظارت هم حتماً نظارت دقیق با همکاری، هماهنگی و به صورت میدانی خواهد بود، بدون شک اینگونه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی