تاریخ معرفی گوشی‌های Galaxy Note20 و Galaxy Fold 2 اعلام شد


تاریخ معرفی گوشی‌های Galaxy Note20 و Galaxy Fold 2 اعلام شد

شرکت سامسونگ اعلام کرد که در 5 آگوست قصد دارد گوشی‌های Galaxy Note20 و Galaxy Fold 2 را معرفی کند.

تاریخ معرفی گوشی‌های Galaxy Note20 و Galaxy Fold 2 اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ هر ساله نسخه‌ای جدید از گوشی‌ محبوب و پرچمدار خود یعنی گوشی Galaxy Note رونمایی می‌کند، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تاریخ معرفی این گوشی دائما تغییر می‌کرد و سامسونگ نمی‌توانست تاریخی دقیق برای معرفی این گوشی اعلام کند. اما به تازگی این شرکت بزرگ کره‌ای اعلام کرده است که قصد دارد در تاریخ ۵ آگوست سال جاری یعنی حدود یک ماه دیگر، از دو گوشی پرچمدار خود یعنی عضو جدید خانواده‌های Note و Fold پرده برداری کند.

تا پیش از هیچ تاریخ رسمی و قابل استنادی از سوی هیچ کدام از سایت‌‍‌های خبری منتشر نشده بود و هرکس به سلیقه خود یک تاریخ احتمالی برای معرفی این دو گوشی اعلام می‌کرد، اما با انتشار خبر رسمی تاریخ معرفی این دو گوشی از سوی سامسونگ، عملا تمامی شایعات درباره زمان معرفی این دو پرچمدار کنار رفت و کاربران تاریخی دقیق از زمان برگزاری مراسم جدید سامسونگ را بدست آوردند.

تاریخ معرفی گوشی‌های Galaxy Note20 و Galaxy Fold 2 اعلام شد

علاوه بر این به دلیل شیوه ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش بیش از حد این ویروس، احتمالا سامسونگ قصد دارد مراسم خود را به صورت کاملا آنلاین برگزار کند؛ اما هنوز سامسونگ به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده است و احتمال دارد با حضور تعداد محدودی تماشاچی به برگزاری مراسم خود بپرازد.

بیشتر بخوانید: دعوت آلمان از توئیتر برای انتقال این شرکت از خاک آمریکا به اروپا

از طرفی هم در صورتی که این شرکت قصد برگزاری مراسم خود به صورت فیزیکی را داشته باشد، احتمال تغییر در تاریخ اعلام شده از سوی سامسونگ وجود خواهد داشت چرا که خطر ویروس کرونا هنوز رفع نشده است. نسخه جدید Fold قرار است از نمایشگر Ultrathin Glass بهره ببرد و احتمال استفاده قلم لمسی در آن نیز وجود خواهد داشت. برای کسب اطلاعات کامل از دو گوشی Galaxy Note20 و Galaxy Fold 2 باید تا زمان برگزاری مراسم سامسونگ منتظر ماند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی