راهکار باورنکردنی استقلال برای جلوگیری از اتفاق های عجیب


راهکار باورنکردنی استقلال برای جلوگیری از اتفاق های عجیب

ظاهرا انتشار صدای اعضای هیئت مدیره استقلال باعث شده که مدیران این باشگاه تصمیم بگیرند تصمیم جدی در این باره بگیرند. نوشته راهکار باورنکردنی استقلال برای جلوگیری از اتفاق های عجیب اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

راهکار باورنکردنی استقلال برای جلوگیری از اتفاق های عجیب

بردن موبایل داخل جلسه هیئت مدیره استقلال ممنوع شد؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۶:۴۵
راهکار باورنکردنی استقلال برای جلوگیری از اتفاق های عجیب

ظاهرا انتشار صدای اعضای هیئت مدیره استقلال باعث شده که مدیران این باشگاه تصمیم بگیرند تصمیم جدی در این باره بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرار شده از جلسات بعدی هیات مدیره، بردن موبایل اعضا به داخل جلسات ممنوع شود. اتفاقی که البته در اماکنی چون دادسراها و دادگاهها و کلانتری ها و اماکن حساس و امنیتی می افتد و اجازه نمی دهند کسی موبایلش را با خود به داخل ببرد! در ماه های گذشته بارها صدای اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال منتشر شده است، اتفاقی که نشان می دهد چقدر درگیری و اختلاف بین اعضا بالا است و چیزی به نام همدلی و هماهنگی حداقل در بین سطوح مدیریتی این باشگاه وجود ندارد.

در آخرین اتفاق امروز صدای کامران منزوی رسانه ای شده است که این مدیر قدیمی فوتبال در آن از استراماچونی و وریا غفوری انتقاد می کند، اتفاقی که حالا او را تحت فشار وحشتناک فضای مجازی قرار داده است.

که این ماجرای این صدا مربوط به زمانی می شود که استراماچونی تازه ایران را ترک کرده بود و وریا غفوری مصاحبه تندی علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت انجام داده بود و انتشار صدای او بعد از چند ماه به نظر دلیلی جز پذیرش استعفای او از سوی وزارت ورزش و جوانان نداشته است.

اما ظاهرا به دلیل اتفاق های پرتکرار در هیئت مدیره استقلال و انتشار صدای اعضا قرار است از این به بعد در جلسات هیئت مدیره موبایل ها جمع شود تا این اتفاق های عجیب دیگر تکرار نشود.

ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توی 10 ثانیه حدس بزن / چه کسی از دست پلیس فرار کرده؟