خبر بد برای یحیی و پرسپولیس از یک ستاره کلیدی


خبر بد برای یحیی و پرسپولیس از یک ستاره کلیدی

روزنامه ایران‌ورزشی معتقد است علیرضا بیرانوند بعد از سفر به بلژیک، شانسی برای بازگشت به تهران و همراهی پرسپولیس در ادامه لیگ نخواهد داشت. نوشته خبر بد برای یحیی و پرسپولیس از یک ستاره کلیدی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر بد برای یحیی و پرسپولیس از یک ستاره کلیدی

آنتورپ، بیرانوند را پس نمی‌دهد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۵:۳۰
خبر بد برای یحیی و پرسپولیس از یک ستاره کلیدی

روزنامه ایران‌ورزشی معتقد است علیرضا بیرانوند بعد از سفر به بلژیک، شانسی برای بازگشت به تهران و همراهی پرسپولیس در ادامه لیگ نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که یحیی گل‌محمدی عقیده دارد بیرانوند می‌تواند بعد از پایان لیگ به بلژیک و تیم جدیدش برود اما باشگاه آنتورپ مثل سرمربی پرسپولیس، به ماجرای بیرانوند نگاه نمی‌کند و از او خواسته که به زودی راهی این کشور شود.

گفته می‌شود فصل تازه لیگ بلژیک از ۶ آگوست یعنی درست دو ماه دیگر آغاز خواهد شد. این یعنی که آنتورپ ۵ هفته زودتر از شروع فصل تازه بیرانوند را خواسته و اگر این گلر را نگه دارد و اجازه بازگشتش را ندهد اتفاق عجیبی رخ نداده است. معمولاً تیم‌های فوتبال ۵ تا ۶ هفته تمرینات پیش فصل انجام می‌دهند و به اردوهای آماده‌سازی می‌روند. این مسأله برای تیم‌های بلژیکی که لیگ‌شان حدود سه ماه قبل تعطیل شده به نظر لازم و حتمی خواهد رسید و با این شرایط بعید است آنتورپ اجازه جدایی به بیرانوند بدهد. از سوی دیگر بازی فینال جام حذفی بلژیک بین آنتورپ و بروژ هم روز ۱۱ مرداد برگزار می‌شود و این هم دلیل دیگری خواهد بود بر اینکه تصور کنیم بیرو برای باقی بازی‌های پرسپولیس برنخواهد گشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...