35 واحد صنفی درگچساران پلمپ شد


35 واحد صنفی درگچساران پلمپ شد

گچساران - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گچساران گفت: از یک ماه پیش تاکنون35 واحد صنفی متخلف که مراقبت های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا را رعایت نکرده اند پلمپ شدند.

آرین غلامیان شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت سه هزار و ۴۵۸ بازدید از فروشگاه های تهیه و توزیع مواد غذایی در گچساران با مشارکت دستگاه های اجرایی متولی انجام شده است.

وی بیان کرد: ۶۲ اخطاریه از نیمه دوم اردیبهشت امسال تاکنون در این شهرستان برای واحدهای صنفی متخلف صادر شده است.

وی همچنین از جمع آوری پنج تن مواد مواد غذایی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در گچساران از یک ماه پیش تاکنون خبر داد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: پنج هزار و ۵۶۰ واحد صنفی این شهرستان در سامانه سیب ثبت شده است.

غلامیان اظهار داشت: در این مدت ۲۰۰ بازدید از کارگاه های با بیش از ۲۰ نفر جمعیت در گچساران برای روند اجرای فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است.

وی ادامه داد: از یک ماه پیش تاکنون همچنین ۴۲ مورد بازدید از دستگاه های اجرایی برای نظارت بر نحوه رعایت پورتکل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: بازدید از همه پمپ بنزین های شهرستان و صدور ۱۶ اخطاریه برای مختلفان از دیگر نظارت های این اداره متولی در یک ماه پیش تاکنون بوده است.

وی تاکید کرد: هم اکنون ۱۱ اکیپ متشکل از ۱۷ بازرس بر روند رعایت پورتکل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا مشارکت دارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران ابراز داشت: در تعطیلات عید فطر امسال ۲ هزار مسافر در ورودی سمت استان خوزستان شهر دوگنبدان غربالگری ویروس کرونا شدند.

غلامیان گفت: از یک ماه پیش تاکنون پنج هزار عدد ماسک و ۲۵۰ جفت دستکش در مراکز درمانی و بهداشتی گچساران توزیع شده است.

وی افزود:غربالگری تلفنی ویروس کرونا برای ۶۰هزار و ۹۶۳ نفر از جمعیت گچساران از دیگر خدمات انجام شده جهت تحقق پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در مدت زمان یک ماه پیش تاکنون بوده است.

غلامیان اظهار داشت: انجام ۹۰۰نمونه آزمایش ویروس کرونا از افراد مشکوک که پاسخ آزمایش ۸۹۰ مورد آن دریافت شده از دیگر فعالیت های این مدت برای مهار ویروس کرونا در گچساران بوده است.

وی ادامه داد: از یک ماه پیش تاکنون ۱۵۰ مورد گندزدایی و ضدعفونی ساختمان اداری و مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان انجام شده است.

تاکنون ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۸۲۰۹ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند