63 طرح همسو با جهش تولید در همدان اجرا می‌شود


63 طرح همسو با جهش تولید در همدان اجرا می‌شود

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: 63 طرح در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید مزین شده در این استان بهره‌برداری می‌شود.

سید سعید شاهرخی عصر شنبه ‍در نشست با مجمع نمایندگان استان همدان افزود: این طرح‌ها همسو با جهش تولید پیش بینی شده و بیشتر این طرح ها مربوط به بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر طرح های یاد شده ۸۶ طرح در زمینه عمرانی به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان در دست اجرا است که امید می رود بخشی زیادی از این طرح ها نیز تا پایان سال بهره برداری شود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: توجه به معیشت، اشتغال و اقتصاد مردم از مهمترین اولویت‌های ما در استان است و امیدواریم با آغاز فعالیت نمایندگان جدید مردم در مجلس شورای اسلامی، فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت در استان را شاهد باشیم.

استاندار همدان با بیان اینکه این استان به صورت فعال و پویا در شرایط حساس کنونی کشور در حال رشد و توسعه است افزود: یکی از موفقیت‌های این چند سال اخیر وفاق و همدلی همه ارکان نظام در استان بوده است.

شاهرخی اظهار داشت: اولویت ما در استان توجه به معیشت مردم در کنار تعامل حداکثری و همدلی همه مجموعه‌ها است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری نمایندگان جدید مردم شهرستان‌های همدان، طرح‌های ملی را که به تفکیک هر شهرستان در دست اقدام است به سرانجام برسد.

استاندار همدان گفت: برنامه های کارشناسی و پیشنهادات نمایندگان جدید استان در برنامه عملیاتی و راهبردی سه ساله توسعه استان دیده می‌شود.

شاهرخی ادامه داد: برنامه‌های سه ساله توسعه استان بر اساس ظرفیت‌ها و حداکثر منابع در اختیار و حداکثر صرفه‌جویی تدوین و در نظر گرفته شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتانیاهو با هدف ماندن در قدرت به دنبال جنگ با ایران است