محرومیت تیم فولاد خوزستان از سه پنجره نقل و انتقالاتی 


محرومیت تیم فولاد خوزستان از سه پنجره نقل و انتقالاتی 

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل بدهی به 2 بازیکن برزیلی سابق خود، با حکم فیفا از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، فیفا فرصت پرداخت بدهی را به فولادی‌ها داده و پس از جلب رضایت ۲ بازیکن برزیلی این محرومیت لغو خواهد شد.

اگرچه پیش از این سعید آذری مدیرعامل باشگاه در صحفه اینستاگرامی خود این موضوع را مطرح کرده بود، حال فولادی ها از جذب بازیکن محروم هستند.

وینیسیوس تارتا و نگچی لوپز، بازیکنان برزیلی که پارسال در یک نیم‌فصل در فولادخوزستان حضور داشتند، با شکایت خود به فیفا پیگیر مطالبات خود از این باشگاه شدند.

برگزاری دیدار فولاد خوزستان و استقلال در اهواز قطعی شد

سیدمحمدعلوی سرپرست تیم فولاد خوزستان شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با اعلام سازمان لیگ، دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمام پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه رعایت خواهد شد و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد. اکنون در تهران به سر می بریم و ۲ روز آینده به اهواز برمی‌گردیم و قرار است پیش از شروع مسابقات یک دیدار تدارکاتی برگزار کنیم.

تیم فولاد روز ۲۹ خرداد میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود. فولادی‌ها اکنون با ۳۳ امتیاز در مکان ششم رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش