ضرورت شایسته‌سالاری در انتخابات و انتصابات


ضرورت شایسته‌سالاری در انتخابات و انتصابات

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب‌ها و انتصابات باید بر اساس شایسته‌سالاری باشد، افزود: تفکر شایسته‌سالاری باید در کشور زنده باشد، کشور مشکلات فراوانی دارد، برای برون‌رفت از این مشکلات باید یک اتاق فکر قوی با حضور افراد تأثیرگذار، نمایندگان مردم و مسئولان تشکیل داد.

ضرورت شایسته‌سالاری در انتخابات و انتصابات

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین امیرقلی جعفری، نماینده مردم بروجن در چهارمحال‌وبختیاری، ۱۷ خردادماه در شورای اداری استان با تأکید بر اینکه کار جهادی و شبانه‌روزی باید در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان باشد، اظهار کرد: در کار جهادی باید به همه ظرفیت‌ها توجه کرد، اگر کار جهادی مدنظر قرار بگیرد آن زمان از دشمن هیچ واهمه‌ای نداریم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب‌ها و انتصابات باید بر اساس شایسته‌سالاری باشد، افزود: تفکر شایسته‌سالاری باید زنده باشد، کشور مشکلات فراوانی دارد برای برون رفت از این مشکلات باید یک اتاق فکر قوی با حضور افراد تأثیرگذار، نمایندگان مردم و مسئولان تشکیل داد.

وی تأکید کرد: انتظار مردم از مجلس یازدهم مبارزه با فساد در تمام لایه‌ها و دستگاه‌های اجرایی است، بیش‌تر از مشکلات اقتصادی، تبعیض و فساد موجب آزار مردم است.

جعفری با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی نباید تاوان بی‌تدبیری عده‌ای را پرداخت کند، تصریح کرد: در مبارزه با فساد و حل مشکلات مردم نباید لحظه‌ای دست از تلاش برداریم، برای حل مشکلات مردم دست تمامی مدیران را می‌فشاریم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر لحظه‌ای از مسئولیت خود عقب‌نشینی کنیم به مردم خیانت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه نیازهای چهارمحال و بختیاری متنوع است، گفت: برای حل مشکلات، باید مسائل به ترتیب اهمیت اولویت‌بندی شود.

جعفری در پایان با اشاره به پروژه انتقال آب بن- بروجن، عنوان کرد: این پروژه عملا تعطیل است، این در حالی‌است که در صورت اتمام این پروژه مشکل آب شرب نیمی از استان حل می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا