دانشگاه کانزاس سخنرانی دختر ترامپ را لغو کرد


این تصمیم ساعاتی بعد از آن گرفته شد که اعلام شد دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار است برای دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه WSU Tech سخنرانی داشته باشد،

دانشگاه کانزاس سخنرانی دختر ترامپ را لغو کرد

یک دانشکده فنی در کانزاس آمریکا برنامه سخنرانی ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور این کشور در یک مراسم اینترنتی فارغ التحصیلی برای جمعی از دانشجویان را در واکنش به موج انتقادها از پاسخ و عملکرد پدر وی در قبال اعتراضات در واکنش به مرگ جورج فلوید لغو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مدیران دانشگاه موسوم به ویچیتا استیت (WSU) و همچنین دانشگاه فنی وابسته به آن (WSU Tech) این تصمیم را ساعاتی بعد از اعلام آنکه دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار است برای دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه WSU Tech سخنرانی داشته باشد، مطرح کردند.

مدیران هر دو دانشگاه که به یکدیگر وابسته هستند اعلام داشتند که مراسم فارغ التحصیلی امروز (شنبه) برای دانشجویان فارغ التحصیل WSU Tech "با تمرکز مجدد بر دانشجویان" برگزار شده و یک فارغ التحصیل رشته پرستاری تنها سخنران این مراسم است.

پاییز سال گذشته ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به بازدید از مرکز ملی آموزش هوانوردی وابسته به دانشگاه WSU Tech رفت. او در توئیتی نوشته و گفت: پردیسهای دانشگاهی کشور ما سنگرهای آزادی بیان باید باشند. فرهنگ لغو کردن و تبعیض قائل شدن در قبال نقطه نظرات برای کار دانشگاهی غیراخلاقی به حساب می آید. اکنون گوش دادن به صحبتهای یکدگیر مهمتر از هر زمان شده است.

در این توئیت لینکی به یک ویدیو در وبسایت یوتیوب وجود داشت که در آن او جمعی از دانشجویانی که همزمان با بحران همه گیری کروناویروس تحصیلاتشان را به پایان رساندند سخنرانی کرده و می گوید: "شما فارغ التحصیل های زمان جنگ هستید" و اینکه آموزشهای آنها باعث شده که آنها "دقیقا برای این زمان" آماده باشند.

____________

بیشتر بخوانید

لباس‌های گران‌قیمت بر تن ایوانکا ترامپ و فرزندانش (+عکس)

دستیار شخصی ایوانکا ترامپ هم کرونا مثبت شد

افشای "رابطه شخصی" افسر سابق ام.آی ۶ با ایوانکا ترامپ

_________________

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته