مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مهریز برگزار شد


مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مهریز برگزار شد

یزد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توزیع 400 بسته معیشتی به ارزش هر کدام 2 میلیون ریال به نحو مناسبی در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ علی فاتحی روز شنبه در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با ایرنا افزود: این رزمایش با همکای خیران و همراهی مسوولان در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک به نیازمندان اجرا شد.

وی ادامه داد: هر بسته توزیعی شامل هفت قلم جنس به خصوص برنج ، گوشت ، روغن و ماکارونی است که توسط حوزه‌های مقاومت بسیج بین نیازمندان هر منطقه توزیع شد.

همچنین امام جمعه مهریز با قدردانی از فعالان این همدلی و همکاری خیران گفت: با اجرای سومین مرحله امید است به یاری خدا و همت موسسات خیریه و نهادهای منطقه این حرکت ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: همکاری خیران در کنار همراهی مسوولان برای ادامه کمک به نیازمندان واقعی منطقه در شرایط کرونایی موجود بسیار ضروری است .

در مرحله اول و دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان مهریز توزیع شد.

مهریز ۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۷۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به هشت هزار و ۲۰۹ تن رسید.

کیانوش جهانپور بیان کرد: از دیروز جمعه تا ظهر۱۷ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۲۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ مورد مبوط به افراد بستری است.

وی گفت: تاکنون ۱۳۲ هزار و ۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۲ هزار و ۵۷۸ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۶۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در کشور انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور