پیش‌بینی 132 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی برای قوچان


پیش‌بینی 132 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی برای قوچان

مشهد- ایرنا- فرماندار قوچان گفت: اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای این شهرستان از محل تملک دارایی و نفت 132 میلیارد و 810 میلیون ریال است و این شهرستان در رشد میزان اعتبارات پیش‌بینی‌شده سال جاری نسبت به شهرهای دیگر استان از وضعیت بهتری برخوردار است.

هادی رجایی نیا ظهر شنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: رشد اعتبارات استان در سال جاری ۴۰.۸ درصد بود که این رقم در قوچان ۴۷.۵ درصد است و به‌طور قطع با تخصیص مناسب اعتبارات شرایط بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان اعتبارات حوزه نفت در استان ۴۸ درصد و در حوزه تملک دارایی هشت درصد کاهش داشته که برای قوچان نیز همین میزان است.

فرماندار قوچان گفت: سال ۹۷ میزان اعتبارات این شهرستان ۵۰۰ میلیارد ریال بود که با تخصیص ۷۱ درصدی ۳۵۶ میلیارد ریال آن اختصاص پیدا کرد و با پیگیری‌های انجام‌شده میزان اعتبارات مصوب سال گذشته این شهرستان و مجموع درآمدهای اختصاصی ۶۷۸ میلیارد بود که نسبت به سال قبل ۳۵ درصد افزایش داشت.

رجایی نیا افزود: با توجه به کاهش تخصیص اعتبارات در کل کشور طی سال گذشته ۳۲۵ میلیارد ریال یعنی ۴۸ درصد اعتبارات مصوب شهرستان تخصیص یافته و هزینه شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و گلایه‌های فرمانداران استان این است که نحوه توزیع کردن اعتبارات مناسب نیست و باید اعتبارات به‌صورت خام در اختیار شهرستان‌ها قرار گیرد و آنها بر اساس اولویت هزینه کنندو این موضوع در برخی از استانها اجرایی شده است.

شهرستان قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید