اجرای طرح ملی بهسازی روکش آسفالت در سیستان و بلوچستان


اجرای طرح ملی بهسازی روکش آسفالت در سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت در 10 مسیر ارتباطی این استان توسط 17 تیم اجرایی در حال اجراست.

ایوب کرد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این طرح ملی از اردیبهشت سالجاری با هدف تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش استهلاک وسایل نقلیه و مصرف سوخت و همچنین حراست و نگهداری از سرمایه‌های ملی در این استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌های جاده‌ای و شبکه راه‌ها سرمایه‌های ملی هر کشور محسوب می‌شود که نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، افزود: در قالب این طرح بهسازی روکش آسفالت محورهای مواصلاتی زاهدان – نهبندان، سه راهی دشتک – زابل، زاهدان – خاش، خاش – سراوان، خاش – ایرانشهر، خاش – ایرندگان، مهرستان – سرباز، سراوان – کوهک، زاهدان – بم و زاهدان- حصاروئیه به طور هم زمان در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: علاوه‌بر اجرای مجدانه طرح مذکور، به منظور فراهم آوردن زمینه سفر ایمن برای کاربران جاده، سایر عملیات راهداری نظیر خط کشی، تسطیح و رگلاژ مسیرهای روستایی، تهیه و نصب تابلو، تعمیرات گاردریل و نیوجرسی نیز در محورهای تحت پوشش این اداره‌کل به صورت مستمر در حال اجراست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم