دستگیری باند سارقان اماکن خصوص با 26 فقره سرقت در ساوجبلاغ


دستگیری باند سارقان اماکن خصوص با 26 فقره سرقت در ساوجبلاغ

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی با 26 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه در یکی از روستا های بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ و ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار قرار گرفت.
ماموران با به کارگیری اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات گسترده میدانی موفق به شناسایی یکی از سارقان که از مشتریان این سوپر مارکت بود شدند.
وی افزود: کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضائی، به مخفیگاه وی اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را به همراه یکی از همدستانش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد متهمان با تشکیل یک باند پنج نفره اقدام به سرقت از اماکن باغ ها و ویلاهای شهرستان ساوجبلاغ می کنند.
سلیمانی ادامه داد: کارآگاهان در ادامه با شناسایی سه نفر دیگر از اعضای این باند سرقت، با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه شان اعزام و در چند عملیات همه آن ها را دستگیر کردند.
متهمان که با مشاهده مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود نمی دیدند لب به اعتراف گشوده و به ۲۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند.
متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک