مرزبانان سیستان و بلوچستان بیش‌از 2 تن انواع موادمخدر کشف کردند


مرزبانان سیستان و بلوچستان بیش‌از 2 تن انواع موادمخدر کشف کردند

زاهدان- ایرنا- فرمانده مرزبانی ناجا از عملیات موفقیت آمیز مرزبانان سیستان و بلوچستان علیه قاچاقچیان و کشف بیش‌از 2 تن انواع موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار احمدعلی گودرزی روز شنبه در این‌باره اظهارداشت: مرزبانان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و همچنین برنامه‌ریزی آنان برای ورود محموله موادمخدر به داخل کشور از منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و بلافاصله تیم‌های پوششی و عملیاتی مرزبانی با تجهیزات کامل به منطقه مورد نظر عزیمت و به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: پس از شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان و با انجام عملیات هدفمند و هوشمندانه تمام مسیرهای تردد را بر قاچاقچیان بستند اما در نهایت سوداگران مرگ که در محاصره مرزداران گرفتار شده بودند با به جا گذاشتن محموله موادمخدر از منطقه متواری شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این عملیات موفقیت آمیز ضمن توقیف ۲ دستگاه خودروی تویوتا، ۲ تن و ۲۷۵ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و ۷۵ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف شد.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به طور ویژه در دستور کار مرزبانان قرار دارد، گفت: مرزبانان با پاسداری از مرزهای پهناور کشور، مرزها را برای فعالیت قاچاقچیان ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج