رشد چشمگیر سهام وسینا


بانک سینا که در سال گذشته موفق به افزایش 41 درصدی تراز عملیاتی نسبت به سال 97 شد و تراز عملیاتی مثبت 412 میلیارد تومان را ثبت کرد.

رشد چشمگیر سهام "وسینا "

به گزارش پول نیوز، عملکرد عالی بانک سینا در سال گذشته در ارزش سهام این بانک بخوبی متبلور شد و قیمت سهام این شرکت در بازار سرمایه بیش از ۴۱۶ درصد افزایش قیمت داشته است .


عملکرد عالی بانک سینا در سال گذشته در ارزش سهام این بانک بخوبی متبلور شد و قیمت سهام این شرکت در بازار سرمایه بیش از ۴۱۶ درصد افزایش قیمت داشته است .

رشد چشمگیر سهام "وسینا "

بانک سینا که در سال گذشته موفق به افزایش ۴۱ درصدی تراز عملیاتی نسبت به سال ۹۷ شد و تراز عملیاتی مثبت ۴۱۲ میلیارد تومان را ثبت کرد.

و همچنین براساس گزارش پایانی صورت مالی این بانک خصوصی رشد خیره کننده ۵۱۰ درصدی نسبت به سال ۹۷ در بخش سود انباشته را به ثبت رساند و برای هر سهم ۱۷۲ ریال سود شناسایی کرد و سود خالص این شرکت بار رشد ۳۴۷ درصدی نسبت به سال قبل به رقم ۱۷۲ میلیارد تومان رسید .

در مجموع بانک سینا در سال ۹۸ عملکرد بسیار مطلوبی از خود هم در بخش عملیات بانکی و هم در بخش سرمایه گذاری های از خود به نمایش گذاشت که توجه فعالان بازار سرمایه به جذب کرد که این امر باعث جذابیت سهام این بانک شد بطوری در سال گذشته بصورت مدوام قیمت آن سیر صعودی را طی کرد و از قیمت یک هزار ۵۱ ریال به قیمت چهار هزار ۳۷۶ ریال صعود کرد.


در سال ۹۹ روند صعودی قیمت سهام "وسینا" ادامه پیدا کرد بطوری که در طی ۷۰ روز سپری شده از سال جاری نیمی از راه سال گذشته را طی کرد و ۲۰۹ درصد قیمت این سهام افزایش یافت که نتیجه اطمینان خاطر سرمایه گذاران و فعلان بازار سرمایه از ادامه عملکرد مطلوب این بانک در سال جاری است که گزارش های فعالیت دو ماه نخست سال جاری با ثبت تراز مثبت ۷۰ میلیارد تومان این اطمینان خاطر را تائید می کند.

در روزهای که بسیاری از صاحب نظران در مورد وجود حباب در قیمت سهام برخی شرکت های به سرمایه گذاران هشدار دادن که البته به جا بود و سهم برخی شرکت حتی ۳۰۰ درصد کاهش قیمت داشت اما سهام بانک سینا همچنان به سیر صعودی خود ادامه و نشان داد ارزش این سهام واقعی است و براساس اصول بنیادی رشد می کند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن