عیادت استاندار با جوان 28 ساله دچار سوختگی در آتش سوزی جنگلهای دیل گچساران


عیادت استاندار با جوان 28 ساله دچار سوختگی در آتش سوزی جنگلهای دیل گچساران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراهی برخی از مسئولان استان از البرز زارعی جوان 28 ساله و از داوطلبان مهار آتش‌سوزی جنگل‌های دیل که در حین عملیات اطفای حریق دچار سوختگی شد، عیادت کرد.

"حسین کلانتری" در این دیدار با پزشک و اعضای کادر درمانی وی صحبت کرد و در جریان آخرین وضعیت و مراحل درمان این جوان ایثارگر قرار گرفت و به کارگیری همه امکانات و تجهیزات را برای درمان و بهبودی کامل وی خواستار شد.
وی با توجه به درخواست خانواده این جوان برای اعزام به استان اصفهان گفت: با استاندار اصفهان و همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای رسیدگی فوری و بستری شدن در بهترین شرایط صحبت خواهم کرد و به صورت مداوم تا بهبودی کامل وی در تماس خواهم بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار و در گفتگویی کوتاه با البرز زارعی، ایثارگری و رشادت این جوان طبیعت دوست را ستود و به وی اطمینان داد با پیگیری‌های خود تا بهبودی کامل در کنار وی خواهد بود و اجازه نخواهد داد کوتاهی یا کمبودی در روند بیماری وی ایجاد شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، البرز زارعی عضو تشکل‌های مردم نهاد و تیم کوهنوردی بود که به همراه سه نفر دیگر در حال خاموش کردن آتش جنگل‌های دیل در محاصره آتش قرار گرفت و دچار سوختگی ۶۰ درصدی شد. این جوان هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری و تحت درمان است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر