کوین دورنت: فصل من به پایان رسیده و در بهبودی از مصدومیتم عجله ندارم


کوین دورنت: فصل من به پایان رسیده و در بهبودی از مصدومیتم عجله ندارم

کوین دورنت اعلام کرد زمانی که مسابقات NBA از ماه آینده مجددا آغاز شود، به میدان نخواهد...

طرفداری - کوین دورنت می گوید زمانی که فصل 2019-2020 مسابقات NBA پس از تعطیلی به خاطر کرونا در ماه آتی از سر گرفته شود، برای بروکلین نتس به میدان نخواهد رفت.

کوین دورنت از وقتی که در بازی پنجم فینال NBA، در دیدار گلدن استیت وریرز برابر تورنتو رپترز دچار پارگی تاندون آشیل شد، تا به امروز به میدان نرفته است. اما به نظر تعطیلی NBA به خاطر پاندمی کرونا نیز نمی تواند موجب بازگشت MVP دو دوره فینال NBA به بازی ها شود. با از سرگیری لیگ NBA در تاریخ 31 جولای در فلوریدا، زمان دوری فوروارد بروکلین نتس از مسابقات به یک سال می رسد اما کوین دورنت می گوید از نظر جسمانی برای بازگشت به مسابقات در فصل جاری آماده نیست. دورنت در مصاحبه با ESPN گفت:

برای من بهتر است که صبر کنم. فکر نمی کنم ماه آینده برای بازی تحت آن نوع از فشار آماده باشم. این تصمیم به من زمان بیشتری می دهد تا برای فصل بعد و بقیه دوران حرفه ای خود آماده شوم. فصل من به پایان رسیده است. به هیچ وجه برای بازی کردن برنامه ندارم. زمانی که این مصدومیت در تابستان گذشته رخ داد، قرار بود من تا فصل بعدش صبر کنم. این فصل هیچ برنامه ای برای بازی کردن نداشتم.

آینده برایم مهمتر است

من باید به حالت اولیه بازمیگشتم و فقط بر روی خودم و نتیجه این مصدومیت تمرکز می کردم. برای اولین بار احساس کردم در فضای بهبودی مخصوص خودم هستم. احساس نمی کردم باید بخشی از تیم باشم، با تیم سفر کنم و کارهایی را انجام بدهم که در زمان بازی کردن انجام می دادم. واقعا می توانستم صبر کنم و هرروز بر روی خودم تمرکز کنم. اصلا عجله نداشتم. حس و حال خوبی بود. در مصدومیت های قبلی خودم را تحت فشار می گذاشتم تا برای برگشتن به مسابقات عجله کنم. می دیدم که هم تیمی هایم (از بازی) لذت می برند و من هم می خواستم که آنجا باشم. اما این بار در فرآیند ذهنی هبودی بیشتر صبور بودم و از این لحاظ عجله نکردم. کارها را یکی پس از دیگری انجام می دهم و به دنبال آنچه هستم که در طولانی مدت برایم بهتر است.

همچنین بخوانید

سران NBA با برگزاری و ادامه مسابقات فصل 20-2019 در فلوریدا موافقت کردند / فوری

کمک 100 میلیون دلاری مایکل جردن و نایکی برای مبارزه با نژادپرستی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید