آسیب‌های اجتماعی در نقاط حاشیه نشین زابل با آموزش‌های مهارتی کمتر می‌شود


آسیب‌های اجتماعی در نقاط حاشیه نشین زابل با آموزش‌های مهارتی کمتر می‌شود

زاهدان- ایرنا- رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: آسیب‌های اجتماعی در نقاط حاشیه نشین این شهرستان با برگزاری دوره‌های مهارتی دارای تقاضا در بازار کار کاهش می‌یابد.

ام‌البنین آزادیخواه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت توانمندسازی و فراهم کردن زمینه‌های اشتغال برای جوانان حاشیه نشین بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به مناطق آسیب‌پذیر و توانمندسازی آنها یک ضرورت بشمار می‌رود که در این راه باید روی حوزه مهارت حساب ویژه باز کرد، گفت: در این راستا در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران زابل در۲ سال اخیر نسبت به تدوین پک آموزشی از مبتدی تا تکمیلی با تلفیق سایر رشته‌ها و ضمیمه دوره‌های کارآفرینی و کسب و کار الکترونیکی اقدام شده است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران زابل افزود: هم‌اینک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوره‌های کاربر نرم افزار اداری، کارآفرینی، دوزنده لباس مبلمان، دوزنده لباس محلی سیستان، دوزنده لباس بدون الگو و دیگر رشته‌های مختلف برگزار شده است.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای خدمات مشاوره الکترونیک و نام‌نویسی در دوره‌ها به نشانی portaltvto.ir و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو در دوره‌ها به آدرس زابل، بلوار مدرس۱۷ مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای ۲۶خواهران مراجعه و یا با شماره ۰۵۴۳۲۲۲۶۶۲۲ تماس گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز