ایران خودرو مشخصات دنا پلاس توربو اتوماتیک را اعلام کرد


ایران خودرو مشخصات دنا پلاس توربو اتوماتیک را اعلام کرد

ایران خودرو مشخصات دنا پلاس توربو اتوماتیک را در وبسایت رسمی خود اعلام کرد. در ادامه با مشخصات این سدان اتوماتیک ایران خودرو آشنا می‌شویم. طبق مشخصاتی که در وبسایت رسمی گروه صنعتی ایران خودرو منتشر شده است، دنا پلاس توربو اتوماتیک با استاندارد آلایندگی یورو 5 به مشتریان عرضه خواهد شد. این خودرو از... نوشته ایران خودرو مشخصات دنا پلاس توربو...

ایران خودرو مشخصات دنا پلاس توربو اتوماتیک را در وبسایت رسمی خود اعلام کرد. در ادامه با مشخصات این سدان اتوماتیک ایران خودرو آشنا می‌شویم.

طبق مشخصاتی که در وبسایت رسمی گروه صنعتی ایران خودرو منتشر شده است، دنا پلاس توربو اتوماتیک با استاندارد آلایندگی یورو ۵ به مشتریان عرضه خواهد شد. این خودرو از موتور ۱۶۴۵ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن‌متر را ارائه دهد. قدرت تولیدی از این موتور نیز توسط گیربکس ۶ سرعت AT که توسط شرکت DAE چین ساخته شده به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

مشخصات دنا پلاس توربو اتوماتیک

ایران خودرو مشخصات دنا پلاس توربو اتوماتیک را اعلام کردایران خودرو مشخصات دنا پلاس توربو اتوماتیک را اعلام کرد

دنا پلاس توربو اتوماتیک در کلاس ۷۰۷۰۲ روانه بازار می‌شود که وزن آن در حدود ۱۲۶۲ کیلوگرم خواهد بود. این خودرو می‌تواند ظرف مدت ۱۱ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این سدان اتوماتیک کلاس C از حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت بهره می‌برد. مصرف سوخت این خودرو نیز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۸.۱ لیتر خواهد بود.

ایران خودرو مشخصات دنا پلاس توربو اتوماتیک را اعلام کردایران خودرو مشخصات دنا پلاس توربو اتوماتیک را اعلام کرد

از تجهیزات دنا پلاس توربو اتوماتیک می‌توان به کروز کنترل، چراغ روشنایی روز، آینه‌های تاشو برقی، کامپیوتر سفر، نمایشگر، دوربین عقب، سنسور پارک، تهویه اتوماتیک، رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی، صندلی‌های جلوی برقی، سانروف، دو کیسه هوا و فرمان کمکی برقی اشاره کرد. شرکت ایران خودرو اخیرا تولید انبوه این خودرو را آغاز کرده و به زودی شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو