با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)


با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)

رسانه کلیک – در این مطلب شما را با 5 مورد دیگر از بهترین آثار موجود در کارنامه بن افلک ، هنرپیشه، کارگردان، فیلم نامه نویس و تهیه کنندگی هالیوود آشنا می کنیم. بن افلک یکی از مشهورترین ستارگان هالیوود است که سابقه کارگردانی، فیلم نامه نویسی، تهیه کنندگی و حضور در فیلم های بزرگی […] نوشته با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)...

رسانه کلیک – در این مطلب شما را با 5 مورد دیگر از بهترین آثار موجود در کارنامه بن افلک ، هنرپیشه، کارگردان، فیلم نامه نویس و تهیه کنندگی هالیوود آشنا می کنیم.

بن افلک یکی از مشهورترین ستارگان هالیوود است که سابقه کارگردانی، فیلم نامه نویسی، تهیه کنندگی و حضور در فیلم های بزرگی را در کارنامه حرفه ای خود دارد. اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش با انتشار یک مطلب، به مرور 5 مورد از بهترین کارهای بن در مقام بازیگر پرداختیم (بهترین فیلم های بن افلک که به هیچ عنوان نباید از دست بدهید). در ادامه شما را با 5 مورد دیگر از این فیلم ها آشنا می کنیم.

Argo

با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)

با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)تاریخ اکران: 2012امتیاز IMDB: 7.7

آرگو بر اساس رویدادهای واقعی ساخته شده و داستان آن در خلال انقلاب اسلامی ایران رخ می دهد. دانشجویان به سفارت آمریکا در تهران حمله می کنند و کارکنان آنجا را به گروگان می گیرند. در این میان شش نفر موفق می شوند تا از در پشتی سفارت خانه، به خانه سفیر کانادا در ایران پناه ببرند. پس از برگزاری جلسات مختلف در آمریکا، قرار می شود تا عده ای مامور CIA به عنوان فیلمساز وارد خاک ایران شده و کارمندان را فراری دهند. سرپرستی این گروه بر عهده تونی مندز (بن افلک) است.

Gone Girl

با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)

با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)تاریخ اکران: 2014امتیاز IMDB: 8.1

نیک (بن افلک) و ایمی (رزماند پایک) زندگی مشترک به ظاهر خوبی را دارند؛ تا اینکه ایمی در پنجمین سالگرد ازدواجشان ناپدید می شود. نیک مسئله را رسانه ای کرده و از شهروندان برای یافتن همسرش درخواست کمک می کند؛ اما فشار پلیس و خبرنگاران منجر به فروپاشی چهره او می شود. حال تمام فکر و ذهن مردم این است که آیا نیک در ناپدید شدن و یا حتی قتل همسرش دست داشته یا نه.

The accountant

با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)

با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)تاریخ اکران: 2016امتیاز IMDB: 7.3

بن افلک این بار در نقش کریستسن وولف، یک نابغه ریاضی مبتلا به اوتیسم ظاهر می شود. وی در برقراری ارتباط با دیگران عاجز است اما در حل مسائل محاسباتی پیچیده و استفاده از انواع سلاح های گرم و سرد تبحر خاصی دارد. وولف ظاهرا به عنوان یک حسابدار ساده مشغول به کار می شود اما در حقیقت مسئولیت رسیدگی به امور اقتصادی برخی از خطرناک ترین جنایتکاران جهان را بر عهده دارد. از طرفی مامور ویژه جرایم مالی یعنی ری کینگ (جی. کی. سیمونز) مدت هاست که به دنبال او می گردد.

Batman v Superman: Dawn of Justice

با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)

با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)تاریخ اکران: 2016امتیاز IMDB: 6.5

بتمن و سوپرمن دو تن از محبوب ترین ابرقهرمانان دی سی کامیک هستند که هر دو برای پیروزی خیر بر شر تلاش می کنند. اما چه اتفاقی می افتد اگر این دو در برابر یکدیگر قرار گیرند؟ Batman v Superman: Dawn of Justice در واقع دومین قسمت از سری فیلم های لیگ عدالت بوده که داستان آن بیشتر حول اختلافات بین بتمن (بن افلک) و سوپرمن (هنری کویل) می چرخد. بروس وین بر این باور است که سوپرمن یک تهدید جدی علیه بشریت محسوب می شود و به همین خاطر تصمیم می گیرد تا از پشت نقاب ابرقهرمانی خود، او را برای همیشه از میان بردارد.

The way back

با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)

با 10 مورد از بهترین فیلم های بن افلک آشنا شوید (بخش دوم)تاریخ اکران: 2020امتیاز IMDB: 6.8

به یکی از جدیدترین فیلم های موجود در این فهرست می رسیم. بین افلک این بار در نقش جک کانینگهام، ستاره سابق بسکتبال ظاهر شده است. کانینگهام که مدت هاست زندگی انزواطلبانه را برای خود برگزیده، بر خلاف میل باطنی خود و در سمت مربی، مجددا پا به عرصه رقابت می گذارد. حال فرصتی پیش آمده که او یک بار برای همیشه، به همه چالش های گذشته اش غلبه کند.

از دیگر آثار موجود در کارنامه افلک که واقعا ارزش دیدن دارند می توان به Chasing Amy، Pearl Harbor، Triple Frontier، Daredevil، The Company Men، Paycheck و Changing Lanes اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی