مرد بداقبال، قربانی خواب شوم راهب هندو شد!


مرد بداقبال، قربانی خواب شوم راهب هندو شد!

راهب هندو در عملی خرافی و تکان دهنده برای پایان دادن به بحران کرونا در هند اقدام به سربریدن یک مرد محلی در داخل معبد کرد.

مرد بداقبال، قربانی خواب شوم راهب هندو شد!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در عملی تکان دهنده یک راهب هندو اقدام به سر بریدن یک مرد محلی در هند کرد. در این حادثه «سانساری اُجها»، ۷۰ ساله که به علت مصرف ماری جوانا در حالت عادی نبود اقدام به بریدن سر «ساروج کومار پرادهان» ۵۲ ساله کرد. این راهب هندو پس از انجام این عمل تکان دهنده خود را به پلیس معرفی کرد.

او در شرح علت این اقدام خود گفت که به درخواست الهه‌ای که به خواب او آمده دست به این عمل هولناک زده است. او مدعی شد که این الهه در خواب به او گفته که با انجام این عمل به پایان دادن کرونا در هند کمک خواهد کرد. این مرد گفت پس از یک بحث و جدل با قربانی اقدام به بریدن سر او کرده است.

مرد بداقبال، قربانی خواب شوم راهب هندو شد!

این راهب که اهل منطقه «باندهاهودا»، ایالت اودیشا هند است در ساعت ۱ بامداد و با تبر در داخل معبد دست به این اقدام زد. تبری که راهب با آن دست به این قتل زد به اداره پلیس منتقل شد. گفته می شود که هنگام این عمل هولناک درگیری ای نیز بین قربانی و قاتل رخ داده بود. جسد قربانی برای انجام کالبدشکافی به بیمارستان منتقل شده است.

مرد بداقبال، قربانی خواب شوم راهب هندو شد!

بنا به گفته کاراگاه «آشیش کومار سنگ»، این راهب در لحظه انجام این قتل حالت عادی نداشت و روز بعد از جنایت خود را به پلیس تسلیم کرد. این کارآگاه هندی گفت اوج‌ها در اعترافات خود گفته است که یک الهه هندو به خواب او آمده و از او خواسته تا برای پایان دادن به بحران کورنا یک انسان را قربانی کند.

مرد بداقبال، قربانی خواب شوم راهب هندو شد!

بیشتر بخوانید: لحظه تکان دهنده نجات نوزاد زنده به گور شده! (+۱۸)

تحقیقات پلیس محلی هند نشان داد که قربانی نیز قبل از وقوع جنایت به همراه راهب قاتل اقدام به مصرف ماری جوانا کرده بود. وقوع این حادثه با واکنش‌هایی در هندوستان همراه بود. «ساتیا پراکاش پاتی»، یک فعال اجتماعی در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی این کشور در این باره گفت: «واقعا غیرقابل باور است که در قرن ۲۱ هنوز مردم به این شیوه وحشیانه سر بریده شوند. ما خواهان اشد مجازات راهب برای انجام این عمل خرافی و غیرانسانی هستیم.»

مرد بداقبال، قربانی خواب شوم راهب هندو شد!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت