واکسن کرونا ابزار بیل گیتس برای کنترل بدن آمریکایی‌ها؟


واکسن کرونا ابزار بیل گیتس برای کنترل بدن آمریکایی‌ها؟

ایتنا - مبارزه با اطلاعات نادرست و تئوری‌های توطئه در رابطه با ویروس کرونا به‌اندازه مبارزه با خود بیماری سخت بوده است. درعین‌حال یک نظرسنجی جدید دریافته است که بسیاری از افراد تئوری جدیدی که در رابطه با بیل گیتس مطرح شده است را درست می‌دانند.

بنابر یافته‌های یک نظرسنجی جدید، بسیاری از مخاطبان فاکس نیوز و در حقیقت 40 درصد پیروان حزب جمهوری‌خواه آمریکا باور دارند که تئوری توطئه جدید در رابطه با بیل گیتس درست است.

به گزارش ایتنا و به نقل از Cnet، مبارزه با اطلاعات نادرست و تئوری‌های توطئه در رابطه با ویروس کرونا به‌اندازه مبارزه با خود بیماری سخت بوده است. درعین‌حال یک نظرسنجی جدید دریافته است که بسیاری از افراد تئوری جدیدی که در رابطه با بیل گیتس مطرح شده است را درست می‌دانند.

در این تئوری توطئه آمده است که گیتس تصمیم دارد که از واکسن آینده کووید برای کاشت میکرو چیپ در بدن میلیاردها انسان استفاده کند و از این طریق بر تحرکات آن‌ها نظارت داشته باشد. این نظرسنجی دریافته است که تئوری یاد شده به‌خصوص در میان خوانندگان فاکس نیوز و جمهوری‌خواهان طرفداران زیادی پیدا کرده است.
واکسن کرونا ابزار بیل گیتس برای کنترل بدن آمریکایی‌ها؟

این نظرسنجی از 1640 فرد بزرگ‌سال آمریکایی که توسط YouGov برای Yahoo News انجام شد نشان داد که نیمی از پاسخگوها که فاکس نیوز را به‌عنوان منبع اصلی اخبار تلویزیونی خود می‌دانند، بر این تئوری توطئه باور دارند. همچنین 44 درصد از گروه دیگری که خود را جمهوری‌خواه می‌دانند و در سال 2016 به ترامپ رای دادند، اعلام کردند که این تئوری را باور دارند. 26 درصد از جمهوری‌خواهان پاسخگو نیز به غلط بودن این تئوری اذعان داشته‌اند و 31 درصد دیگر نیز اظهار کرده‌اند که در این رابطه مطمئن نیستند.

نمایندگان فاکس نیوز، حزب جمهوری‌خواه، کاخ سفید و کمپین 2020 ترامپ هنوز در این رابطه اظهارنظر نکرده‌اند. سازمان بیل و ملیندا که توسط بنیان‌گذاران نام‌برده به‌منظور کمک مالی به تحقیقات پزشکی و برنامه‌های کشف واکسن در سراسر دنیا ایجاد شده است نیز در این رابطه تاکنون اظهارنظر نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی