ابتلا 52 آتش‌نشان اهوازی به ویروس کرونا تا کنون


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه تاکنون ۵۲ آتش‌نشان اهوازی به...

ابتلا 52 آتش‌نشان اهوازی به ویروس کرونا تا کنونمدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه تاکنون ۵۲ آتش‌نشان اهوازی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: پنج آتش نشان در جریان عملیات‌های هفت روز گذشته دچار این بیماری شده‌اند.

ابراهیم قنبری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این روزها عملیات‌های سازمان آتش نشانی بیشتر شده و نیروهای آتش نشان بیشتر از ماه‌های گذشته در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند.

وی گفت: علاوه بر ۴۷ آتش‌نشان که پیش از این، نتیجه آزمایش آنها مثبت شده، پنج آتش نشان دیگر به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شدند تا درمجموع تعداد مبتلایان به ۵۲ نفر برسد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: پیش از این نیز ۱۹ نفر از پرسنل یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی که یکی از نیروهای آن به کرونا مبتلا شده بود، برای آزمایش به بیمارستان رازی معرفی شدند که آزمایش یکی از آن‌ها مثبت اعلام شد.

وی با بیان اینکه تست کرونای یک آتش نشان دیگر ۲۲ اردیبهشت ماه مثبت شد، گفت: نیروهای آتش نشان باوجود تمامی خطرات احتمالی ناشی از حوادث و ویروس کرونا همواره برای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

قنبری افزود: همچنین باتوجه به فرا رسیدن فصل گرما و احتمال بروز حوادث ناشی از اتصال برق، ایستگاه های آتش نشانی اهواز جهت خدمت رسانی از آمادگی بالایی برخوردارند.

پیش از این نیز در ۹ فروردین ماه امسال یکی از آتش نشانان اهواز به ویروس کرونا مبتلا شد که جان خود را از دست داد.

درحال حاضر ۱۴ ایستگاه آتش نشانی در اهواز فعال است که با توجه به جمعیت اهواز تعداد ایستگاه های آتش نشانی باید ۲۲ پایگاه باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر