توضیح پلیس یزد در خصوص فیلم جنجالی سوختن 11 تن


توضیح پلیس یزد در خصوص فیلم جنجالی سوختن 11 تن

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برخورد خودروی حامل اتباع غیرمجاز با گاردریل و به دنبال آن آتش‌سوزی در اثر استفاده از سیستم احتراق خودرو سبب کشته شدن 3 نفر و مجروح شدن 8 نفر دیگر شد.

رکنا: سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به تصادف خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مهریز اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس یزد در هنگام کنترل محورهای فرعی مواصلاتی به یزد و مشکوک شدن به چند خودرو حامل اتباع غیرمجاز و مواد مخدر، به آنها دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی استان یزد به وسیله علائم هشداری موفق شدند سه خودرو را متوقف کرده و تعدادی از اتباع غیرمجاز را دستگیر و مقداری مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: اما یکی از خودروها به فرمان ایست پلیس و تیرهوایی توجهی نکرد و از سیستم دودزا و احتراق با سرعت بسیار زیادی متواری شد.

بهدانی‌فرد با بیان اینکه این خودرو 8 کیلومتر با لاستیک پنچر به مسیر خود ادامه داد گفت: داغ شدن رینگ‌های این خودرو بر اثر اصطحکاک بالا، استفاده از سیستم احتراق و دوزا و آتش گرفتن جلوی خودرو و همچنین به دلیل ناتوانی راننده آن در کنترل خودرو در این شرایط، ماشین منحرف و با گاردریل وسط جاده برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در این حادثه 3 نفر کشته و 8 نفر مجروح شدند گفت: فوت شدگان این حادثه 3 نفر از اتباع غیرمجاز بودند که در صندوق عقب قرار داشتند و به دلیل آتش‌سوزی در دم فوت کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: 8 نفر مصدوم هم به بیمارستان منتقل شدند و 4 نفر بستری و 4 نفر دیگر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

بهدانی‌فرد از متواری شدن راننده خودرو و چند نفر از اتباع غیرمجاز خبر داد و گفت: دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !