فلوید به رغم همکاری کامل با پلیس به طرز دلخراشی به قتل رسید


فلوید به رغم همکاری کامل با پلیس به طرز دلخراشی به قتل رسید

پایگاه اینترنتی نیوزویک به نقل از دوست جورج فلوید نوشت: جورج در برابر اقدام پلیس آمریکا به بازداشت وی کوچکترین مقاومتی نکرد.

فلوید به رغم همکاری کامل با پلیس به طرز دلخراشی به قتل رسیدبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی نیوزویک در گزارشی از واشنگتن به قلم اریک ال. گرین و کیتی بنر تصریح می‌کند شاهدی که در خودروی جورج فلوید حضور داشته است، می‌گوید فلوید در برابر بازداشت شدن از سوی پلیس مقاومتی از خود نشان نداد.

این شاهد موریس لستر هال، دوست دیرین جورج فلوید است. او به هنگام اقدام پلیس برای بازداشت جورج فلوید در خودروی فلوید حضور داشت. او شامگاه چهارشنبه گفت، فلوید تلاش می‌کرد که هیچ تنشی با پلیس نداشته باشد و به هیچ وجه در برابر اقدام پلیس برای بازداشت وی مقاومتی از خود نشان نداد.

موریس لستر هال ۴۲ ساله که روز دوشنبه گذشته بازداشت و بازجویی شد، تصریح کرد: «فلوید از همان آغاز تلاش می‌کرد به خاضعانه‌ترین شکل ممکن نشان دهد که به هیچ وجه قصد مقاومت در برابر پلیس ندارد.»
دوست فلوید در گفتگوی شامگاه چهارشنبه خود با نیویورک تایمز گفت، صدای فلوید را می‌شنیده است که خطاب به افسر پلیس می‌گفت: «قربان، این کار‌ها برای چیه؟»
دوست فلوید افزود: «او صرفا فریاد می‌کشید و خواستار کمک بود، زیرا در حال جان دادن بود. من هیچ گاه ترسی را که در چهره فلوید بود، فراموش نخواهم کرد».

هال شاهدی کلیدی در تحقیق و تفحص در خصوص پرونده قتل فلوید و ۴ افسر پلیسی که با این پرونده ارتباط دارند، محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل