موزه تاریخ آموزش و پرورش بهاباد


موزه تاریخ آموزش و پرورش بهاباد از موزه‌های شهر بهاباد است که به سیر تحول آموزش و پرورش این شهر می‌پردازد.این موزه در ساختمان قدیم دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد روزهای دوشنبه وچهارشنبه پذیرای علاقه مندان است.. کلاس شهدای دانش‌آموز، اسناد و مدارک، تصاویر، وسایل کمک آموزشی قدیمی، سمعی و بصری، تصاویر و مدارکی از مدارس […]

موزه تاریخ آموزش و پرورش بهاباد از موزه‌های شهر بهاباد است که به سیر تحول آموزش و پرورش این شهر می‌پردازد.این موزه در ساختمان قدیم دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد روزهای دوشنبه وچهارشنبه پذیرای علاقه مندان است.. کلاس شهدای دانش‌آموز، اسناد و مدارک، تصاویر، وسایل کمک آموزشی قدیمی، سمعی و بصری، تصاویر و مدارکی از مدارس قدیمی، دانش‌آموزان، وسایل کمک آموزشی، کتاب‌های درسی قدیمی از دیدنی‌های این موزه است. دراین موزه ۱۲۰۰ عدد از انواع ادوات آموزشی واسناد با قدمت حدود یک قرن ارائه شده است.

موزه تاریخ آموزش و پرورش بهاباد

موزه تاریخ آموزش و پرورش بهاباد

با هدف ترویج فرهنگ وانتقال داشته های فرهنگی به نسل های جوان انواع اسناد مربوط به آموزش ،اولین مدرسه بهاباد واسنادی از معلمان و شهدای دانش آموز ،اولیای آنان و خیران مدرسه ساز بهابادی در این موزه ارائه شده است.

نحوه دسترسی به موزه تاریخ آموزش و پرورش بهاباد

ساعت بازدید:روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا۲۰
آدرس:خیابان امام خمینی، کوچه شهدای جلیلی، جنب دبیرستان پسرانه‌ی ابن سینا

موزه تاریخ آموزش و پرورش بهاباد

موزه تاریخ آموزش و پرورش بهاباد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !