اجرای قانون 5 تعویض در لیگ قهرمانان آسیا 2020/ زمان اعلامی برای آغاز لیگ قهرمانان تنها درحد پیشنهاد است


اجرای قانون 5 تعویض در لیگ قهرمانان آسیا 2020/ زمان اعلامی برای آغاز لیگ قهرمانان تنها درحد پیشنهاد است
طبق اعلام AFC قانون جدید ۵ تعویض در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا اجرا خواهد شد.

با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC )، قانون انجام ۵ تعویض برای هر تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اجرا می شود.

به گزارش مهر، روزنامه الریاضیه عربستان اعلام‌کرد به خاطر تأثیرات شیوع ویروس کرونا (corona) ، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته است در لیگ قهرمانان آسیا (AFC Champions League) قانون ۵ تعویض برای هر تیم را اجرا کند.

این روزنامه ادعا کرد این قانون فقط در همین دوره از مسابقات اعمال می شود. قرار ست AFC در روزهای آینده این قانون را ابلاغ کند.

نایب رئیس AFC: زمان اعلامی برای آغاز لیگ قهرمانان تنها درحد پیشنهاد است

اجرای قانون 5 تعویض در لیگ قهرمانان آسیا 2020/ زمان اعلامی برای آغاز لیگ قهرمانان تنها درحد پیشنهاد است

فارس نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا روز قبل (چهارشنبه) جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس با اعضای غرب و شرق برای تعیین تکلیف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ تصمیماتی در مورد زمان برگزاری پیشنهاد داده شد.

بنا به اعلام بعضی از رسانه های عربی AFC در این جلسه مقرر کرده بازی های باقی مانده مرحله گروهی به صورت متمرکز و همچنین مرحله یک هشتم نهایی از تاریخ ۱۴ الی ۲۶ سپتامبر (۲۴ شهریور تا ۵ مهرماه) برگزار شود. مرحله یک چهارم نهایی ۴ نوامبر (۱۴ آبان) و نیمه نهایی هم ۲۵ نوامبر (۵ آذر ماه) برگزار خواهد شد.

ولی عبدالخالق مسعود، نائب رئیس AFC امروز در مصاحبه با نشریه «الریاضیه» عربستان تمام این زمان های اعلامی را تنها در حد پیشنهاد دانست.

این مسوول عراقی در مصاحبه خود گفت: اینک به بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در منطقه می پردازیم و پس از بررسی اوضاع باتوجه به حفظ سلامتی بازیکنان زمان رسمی شروع مسابقات را اعلام خواهیم کرد.

او ادامه داد: تمام توصیه ها در جلسه روزگذشته را بررسی خواهیم کرد تا تصمیم نهایی برای زمان شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تعیین کنیم و به کمیته اجرایی ارسال کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش