300 طلبه جذب مدارس علمیه لرستان می‌شوند / 19 خرداد مهلت ثبت‌نام


300 طلبه جذب مدارس علمیه لرستان می‌شوند / 19 خرداد مهلت ثبت‌نام

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با بیان این‌که برای سال‌تحصیلی جدید 300 طلبه در مدارس علمیه لرستان پذیرش می‌شوند، گفت: ثبت‌نام علاقمندان به تحصیل در مدارس علمیه لرستان از نوزدهم اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا نوزدهم خردادماه جاری ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انجام ثبت‌نام اینترنتی برای جذب طلاب در مدارس علمیه لرستان که از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: ثبت‌نام علاقمندان به تحصیل در مدارس علمیه استان لرستان هم‌زمان با سراسر کشور از نوزدهم اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا نوزدهم خردادماه جاری ادامه دارد و علاقمندان به تحصیل در مدارس علمیه می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزشی حوزه علمیه کشور مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی با بیان این‌که در پذیرش طلاب ملاک‌هایی از جمله مؤمن بودن در اولویت است و تلاش ما این است افراد علاقمند و مستعد جذب مدارس علمیه شوند، اضافه کرد: برای پذیرش افراد ملاک‌های شخصیتی، اخلاقی و استعدادی لحاظ خواهد شد و در این خصوص آزمون‌های لازم به‌عمل خواهد آمد.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با بیان این‌که این سیصد طلبه جدید در دوازده مدرسه علمیه استان پذیرش خواهند شد و برای علاقمندان محدودیت ظرفیتی وجود ندارد و ملاک پذیرش طلبه تنها جذب افراد مومن، ولایی و مستعد است، ادامه داد: در حال حاضر هزار و ۱۸۲ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه استان لرستان در پایه‌های یک تا ۱۰ مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند.

موسوی با اشاره به این‌که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت اصول و پُروتکل‌های بهداشتی اطلاع‌رسانی و تبلیغ نحوه پذیرش در فضای مجازی صورت گرفته است، اظهارکرد: در این خصوص از طریق خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، کانال‌ها و همچنین سایر نهادها رایزنی‌های لازم برای تبلیغ صورت گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا