ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه آماده میزبانی از مسابقات فوتبال لیگ یک


ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه آماده میزبانی از مسابقات فوتبال لیگ یک

ارومیه- ایرنا- در پی نامه فدراسیون فوتبال مبنی بر نبود امکان برگزاری مسابقات لیگ یک در ورزشگاه تختی ارومیه، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری فوتبال این شهر با رفع نواقص تا 22 تیر آماده میزبانی از رقابت های تیم دسته اولی «90» می‌شود.

کیومرث پورایراندوست روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تاکید استاندار آذربایجان‌غربی مبنی بر آماده شدن هرچه سریع‌تر ورزشگاه فوتبال شهر ارومیه، مقرر شد که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهیدباکری با رفع مشکلات موجود، در سریع‌ترین زمان ممکن برای میزبانی آماده شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون طبقه اول ورزشگاه امکان حضور تماشاگر را دارد و با تمهیدات اندیشیده شده، طبقه دوم نیز مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

وی بیان کرد: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، طبقه دوم و محیط پیرامون ورزشگاه را به عنوان مشکلات اصلی بیان کرده بود که تا یک ماه آینده این مشکلات رفع خواهد شد.

ورزشگاه ۱۵هزار نفری شهیدباکری ارومیه، ۲۳ آبان سال گذشته با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

این ورزشگاه استانداردهای لازم را برای برگزاری رقابت های مختلف دارد و به عنوان ظرفیت مهم ورزشی آذربایجان غربی با تلاش دولت تدبیر و امید به افتتاح رسیده است.

فدراسیون فوتبال در نامه ای، از نبود امکان برگزاری مسابقات لیگ دسته یک به میزبانی تیم «۹۰» ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر خبر داده بود.

تیم ۹۰ ارومیه بین تیم های بالای جدول لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد و برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود 40 گیف گل زیبا و دیدنی