کلیدی ترین ستاره استقلال در ادامه لیگ نوزدهم


کلیدی ترین ستاره استقلال در ادامه لیگ نوزدهم

کاپیتان استقلال باتوجه به وضعیتی که دارد بیشتر از دیگر بازیکنان در ادامه لیگ نوزدهم زیر فشار خواهد بود. نوشته کلیدی ترین ستاره استقلال در ادامه لیگ نوزدهم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کلیدی ترین ستاره استقلال در ادامه لیگ نوزدهم

وریا غفوری بیشتر از دیگر بازیکنان در ادامه لیگ نوزدهم زیر فشار خواهد بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۶:۵۰
کلیدی ترین ستاره استقلال در ادامه لیگ نوزدهم

کاپیتان استقلال باتوجه به وضعیتی که دارد بیشتر از دیگر بازیکنان در ادامه لیگ نوزدهم زیر فشار خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وریا غفوری یکی از کلیدی ترین و بهترین بازیکنان استقلال در یکی دو فصل اخیر بوده است.

وریا غفوری زمانی به استقلال آمد که خسرو حیدری در پست او بازیکنی غیر قابل جایگزین نشان می دهد و عصای دست هر مربی بود. حیدری بازیکنی بدون حاشیه با توانایی های فنی بسیار بالا بود و به نوعی تاکتیک هر مربی بر اساس فرارهای سریع و سانترهای دقیق این بازیکن بود.

استقلال برای جایگزینی حیدری گزینه های زیادی را آزمایش کرد تا اینکه نوبت به وریا غفوری رسید که انصافا بهترین جایگزین برای او بوده است.

غفوری قطعا اگر بهتر از خسرو حیدری نبوده باشد بدتر از او هم نبوده است و به مراتب بیشتر از خسرو به آبی پوشان کمک کرده است. او با تعصب مثال زدنی برای تیمش بازی می کند. فرارهای سریع وریا، رفت و آمدهای مداوم او، تکنیک خوب و شوت های سنگین در کنار ارسال های دقیق و نفوذهای موثر باعث شده است تا سمت راست آبی پوشان نقطه قوت تیم باشد.

با جدایی سید مهدی رحمتی بازوبند کاپیتانی استقلال به وریا غفوری رسیده است و حتی بعد از جدایی استراماچونی نقش سرمربی تیم را هم بازی می کرد و این نشان می دهد که او به چه بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار در استقلال تبدیل شده است.

وریا بازیکنی بدون جایگزین در استقلال نشان داده است و خبر بد برای آبی پوشان اینکه کادر فنی برخلاف دیگر پست ها هیچ جایگزینی برای غفوری در سمت راست ندارد و چنانچه این بازیکن مصدوم شود شرایط بسیار سخت خواهد شد.

غفوری یکی از بازیکنان بالای ۳۰ سال استقلال است و برای بازیکنی که مدافع راست است این سن بالا و نگران کننده است چون هم امکان آسیب دیدگی او بالا است و هم طبیعی است که نیرو و نشاط یک بازیکن جوان را نداشته باشد.

از تمرین استقلال خبر می رسد که وریا غفوری از آماده ترین بازیکنان بعد از آغاز تمرینات بوده است و این خبر بسیار خوبی برای کادر فنی است اما یک نگران بزرگ وجود دارد و آنکه قرار است که ادامه لیگ نوزدهم به صورت فشرده برگزار شود استقلال در ۴۰ روز ۱۰ بازی انجام دهد.

در بین بازیکنان استقلال وریا غفوری تنها بازیکنی است که در پست او بازیکن دیگری وجود ندارد و به همین دلیل این بازیکن باید خود را برای ۴۰ روز سخت و طاقت فرسا آماده کند. در حال حاضر استقلال ۱۰ بازی در لیگ برتر دارد و در جام حذفی هم تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است و بنابراین وریا غفوری باید آماده باشد تا در اوج آمادگی در ترکیب استقلال به میدان برود.

آمادگی بالای غفوری در ادامه لیگ نوزدهم کمک زیادی به آبی پوشان خواهد کرد چرا که این تیم همه بازی های حساس برابر مدعیان قهرمانی به استثنای پرسپولیس را انجام نداده است و از دست دادن چنین بازیکنی شرایط را سخت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی