حریق در پالایشگاه قدیمی تهران و فوت یکی از کارگران/ وقوع آتش‌سوزی در شرکت فولاد خوزستان


حریق در پالایشگاه قدیمی تهران و فوت یکی از کارگران/ وقوع آتش‌سوزی در شرکت فولاد خوزستان
پالایشگاه تهران و شرکت فولاد خوزستان آتش گرفتند.

حریق در پالایشگاه قدیمی تهران منجر به فوت یکی از کارگران بنام مصطفی مددی شد.

به گزارش صداوسیما، بنا بر اعلام منابع خبری بر اثر نشت بنزین و شعله ور شدن آن یکی از کارکنان بهره‌برداری پالایشگاه تهران دچار سوختگی شدید شد و درگذشت.

مصدومان دیگر این حادثه مراحل درمان را طی می‌کنند.

این حادثه حوالی ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه به وقوع پیوسته و مهار شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی این شرکت کارکنان پالایشگاه تهران هم‌اکنون در حال بررسی شرایط ایمنی هستند تا پس از اطمینان کامل این واحد بلافاصله در مدار تولید قرار گیرد.‌

وقوع آتش‌سوزی در شرکت فولاد خوزستان

حریق در پالایشگاه قدیمی تهران و فوت یکی از کارگران/ وقوع آتش‌سوزی در شرکت فولاد خوزستان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ظهر امروز انبار پالت شرکت فولاد خوزستان دچار آتش‌سوزی شد که با حضور ۱۸ خودرو آتش‌نشانی و ۴۵ نیرو از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم قنبری امروز چهارشنبه چهاردهم خردادماه با اعلام آتش‌سوزی در شرکت فولاد خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۵۵ امروز از شرکت صنایع فولاد با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس و با اعلام آتش‌سوزی درخواست کمک کردند.

وی با بیان اینکه انبار پالت شرکت فولاد خوزستان دچار آتش‌سوزی شد، افزود: بعد از ۸ دقیقه نیرو‌های آتش‌نشانی به همراه تجهیزات و ماشین‌های سنگین در محل حضور پیدا کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۰ خودرو اطفاء حریق سنگین، ۵ تانکر پشتیبانی آب و سه خودرو پیش رو یا نجات جهت رساندن دستگاه‌های تنفسی و پشتیبانی از ایستگاه‌های مختلف به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

وی ادامه داد: تعداد نیرو‌های حاضر در عملیات ۴۵ نفر بوده و حریق تحت کنترل است و از سرایت آتش به کارگاه و بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

قنبری اضافه کرد: بعد از تشکیل جلسه بین واحد HSE و مدیریت سازمان آتش‌نشانی تصمیم گرفته شد با خاک‌ریزی بر روی الوار‌ها و پالت‌ها حریق را به‌طور کامل اطفا کنند.

وی تشریح کرد: پالت و الوار‌ها با مواد نفتی اشباع شده‌اند که به‌آسانی اطفاء نمی‌شوند و در مرحله اول حدود سه هزار لیتر کف پروتئینی به کانون حریق تزریق شد که از شدت آتش جلوگیری کرد.

گفتنی است، مهار آتش هنوز به روش خنک‌سازی و خفه کردن ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه منابع انسانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)