پورموسوی، مربی جوانگرا و استعدادیاب فوتبال


پورموسوی، مربی جوانگرا و استعدادیاب فوتبال

پورموسوی بی اعتمادی به جوانان و میدان ندادن به بازیکنان جوان و گرایش به بازیکنان غیربومی را عامل افت فوتبال خوزستان می‌داند.

پورموسوی، مربی جوانگرا و استعدادیاب فوتبالبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، سیروس پورموسوی مربی ۴۹ ساله خوزستانی است که تقریبا یک سال و نیم پیش هدایت تیم ملی فوتبال جوانان را عهده دار شد، به تازگی بطور رسمی از هدایت این تیم کناره گیری کرد.
سیروس پوموسوی در حالی خبر جدایی خود از تیم ملی جوانان را بطور رسمی اعلام کرد که اسفند پارسال از سمت خود استعفاء کرده بود.

در کارنامه مربیگری او حضور در راس کادر فنی تیم استقلال خوزستان و قهرمانی این تیم در لیگ برتر دیده می‌شود.
سیروس پورموسوی اگر چه بعد جدایی از تیم فولاد خوزستان هدایت تیم ملی جوانان برعهده گرفته بود، اما پیش‌تر هدایت تیم‌های پایه در فوتبال خوزستان را برعهده داشت و حتی قهرمانی در فوتبال پایه کشور را هم تجربه کرده است.

او سال‌ها در استقلال اهواز و فولاد خوزستان در تیم‌های پایه به خصوص رده سنی جوانان کار کرده و معرف خیلی از بازیکنان نامی فوتبال خوزستان است.
پورموسوی بی اعتمادی به جوانان و میدان ندادن به بازیکنان جوان و گرایش به بازیکنان غیربومی را عامل افت فوتبال خوزستان می‌داند و اعتقاد دارد ستاره‌ها در دوران نوجوانی و جوانی خود را نشان می‌دهند و بی شک هر فدراسیونی و هر باشگاهی به تیم‌های پایه بها دهند در آینده ستاره‌های بیشتری را در ترکیب خود خواهند دید.
سید سیروس پورموسوی بی میل نیست اگر هوادارانش او را به فابیوکاپلو سرمربی ایتالیایی تشبیه کنند.
گزارش محمد امین بهارزاده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی