امام خمینی (ره) از تاثیرگذارترین رهبران در عرصه جهانی است


امام خمینی (ره) از تاثیرگذارترین رهبران در عرصه جهانی است

تهران - ایرنا- معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: بی شک در قرن معاصر، امام خمینی (ره) از جمله تاثیر گذارترین افراد و رهبران در عرصه جهانی و منطقه‌ای بوده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، عیسی کلانتری در پیامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) افزود: فقدان وجود این بزرگمرد، پس از سی سال، هنوز در تمامی صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جهان و منطقه احساس می شود.
کلانتری در بخشی دیگری از این پیام آورد: اگرچه حضور رهبر معظم انقلاب، به عنوان پرچمدار انقلاب و خلف صالح وی، همواره خاطره رهبری های داهیانه، بزرگ منشانه و فراجناحی آن امام راحل را زنده کرده و خواهد کرد.
در ادامه پیام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست می خوانیم: ما نیز همانند تمامی ایرانیان، با آرزوی سربلندی و عظمت اسلام و ایران عزیز، برای روح بلند امام خمینی، آرزوی علو درجات داریم.

امام امت عبدِ الهی بود
به گزارش حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی هم در پیامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) با بیان اینکه امام امت عبد الهی بود، اظهار داشت: ایشان راه را از پیامبر رحمت (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) آموخت و در این راه فداکاری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری