12 تُن برنج بین نیازمندان تکاب توزیع‌ شد


12 تُن برنج بین نیازمندان تکاب توزیع‌ شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: با اجرای هفتمین مرحله کمک‌های مومنانه، 12 تُن برنج بین نیازمندان به ویژه دانش‌آموزان خانواده‌های کم‌بضاعت این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ مهدی زینال‌نژاد روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان برنج در قالب کیسه‌های ۱۰ کیلویی در اختیار هزار و ۲۰۰ خانواده نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تاکنون هفت مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در تکاب اجرا شده است که در این راستا بسته‌های غذایی در این شهرستان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تهیه و تامین و توزیع شده ‌است.

وی اظهارداشت: توزیع بسته‌های معیشتی تمام اقشار نیازمند از جمله دانش‌آموزان خانواده‌های کم بضاعت در مناطق شهری و روستایی را شامل می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ادامه داد: در مرحله قبلی این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شده بود.

سرهنگ مهدی زینال‌نژاد افزود: نیروهای بسیج، سپاه و مدیران مدارس در توزیع و پخش بسته‌های معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کردند.

تاکنون بیش از هفت‌هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در تکاب توزیع شده‌ است.

تکاب از شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی است و ۸۱ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی