راه اندازی مرکز قرنطینه در دانشگاه اسلامی «الیگار» هند


راه اندازی مرکز قرنطینه در دانشگاه اسلامی «الیگار» هند

دانشگاه اسلامی «الیگار» اقدام به راه اندازی کمیته ای برای کمک به بیماران کرونایی در هند کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « indiaeducationdiary»،دانشگاه اسلامی «الیگار» اقدام به راه اندازی کمیته ای برای کمک به بیماران کرونایی در هند کرده است.

دانشگاه اسلامی الیگار یکی از دانشگاه‌های پرسابقه کشور هند است که در شهر ایگار ایالت اوتار پرادش در شمال هندوستان قرار دارد.

پروفسور «طارق منصور» ،معاون دانشگاه اسلامی الیگار کمیته ای را برای تهیه برنامه مربوط فراهم آوردن امکاناتی مانند ایجاد مراکز قرنطینه تشکیل داده است.

وی در این باره گفت: ما این کار را انجام داده ایم تا در صورت مواجهه با مواردی که مبتلا به ویروس کرونا می شوند بتوانیم بهترین امکانات را در اختیار بیماران قرار دهیم.

از این کمیته درخواست شده است تا گزارش مربوط به راه اندازی امکانات مقابله با کرونا در دانشگاه اسلامی الیگار را تا هفت روز آینده تحویل مسئولان این دانشگاه بدهد.

دانشگاه اسلامی الیگار از جمله مراکزی است که پیش از آغاز کرونا و در بحبوحه تنش میان هندوها و مسلمانان در هند نقض مهمی را در حمایت از حقوق مسلمانان ایفا کرد.

در آن زمان اعضای کمیته هماهنگی دانشجویان دانشگاه اسلامی در «الیگار» هند در اعتراض به خشونت پلیس علیه مسلمانان دست به اعتصاب زدند.

این اعتصاب پس از آن بود که شمار زیادی از دانشجویان مسلمان که به قانون جدید ضد اسلامی شهروندی در هند اعتراض داشتند از سوی پلیس دستگیر شدند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !