نسخه جدید از سیتروئن به نام +C1 JCC معرفی شد (+ تصاویر)


نسخه جدید از سیتروئن به نام +C1 JCC معرفی شد (+ تصاویر)
سیتروئن +C1 JCC با قیمت ۱۴ هزار پوند معرفی شد.

نسخه ای ویژه از سیتروئن C1 با طراحی یک دیزاینر مُد رونمایی شده است. این هاچ بک کوچک شهری با پیشرانه ی یک لیتری سه سیلندر و مصرف سوخت ۴/۱ لیتر در هر صد کیلومتر عرضه می شود.

سیتروئن C1، خودرو هاچ بک شهری است که نخستین بار در سال ۲۰۰۵ و تا به حال در دو نسل معرفی شده است. این ماشین سیتروئن در دسته ی مدل هایی همچون فولکس واگن آپ، فیات ۵۰۰، رنو توینگو و هیوندای i10 قرار می گیرد و قیمت پایه اش در بریتانیا ۱۰ هزار پوند است.

نسخه جدید از سیتروئن به نام +C1 JCC معرفی شد (+ تصاویر)

سیتروئن+ C1 JCC مدلی ویژه از این خودرو شهری است که حاصل همکاری سیتروئن با یک طراح مُد در فرانسه است. این نخستین باری نیست که سیتروئن از طراح مد برای آرایش محصولاتش استفاده می کند؛ پیشتر نیز در سال ۲۰۱۸، مدل+ JCC سیتروئن C3 با تریمی ویژه و رنگارنگ معرفی شد. بر اساس گفته ی این شرکت فرانسوی، رنگ های قرمز، آبی و زرد به کاررفته در+ C1 JCC، به ترتیب القا دهنده ی وفاداری، امید و درخشندگی است.

این اتومبیل در نمای خارجی، از ویژگی هایی مثل پس زمینه ی سیاه سقف، شیشه های دودی، برامدگی مشکی قوس چرخ ها، آینه های جانبی قرمز، رینگ های آلومینیومی ۱۵ اینچی Planet بهمراه توپی آبی رنگ چرخ ها و تریم زرد ستون C، بصورت استاندارد بهره می برد. همینطور برچسب های JCC روی درهای جلو و عقب ماشین هک شده است. این محصول در رنگ های سفید، خاکستری، مشکی و قرمز عرضه می شود.

در نمای داخلی، لوگو های+ JCC روی صندلی های جلو و کفپوش ها دیده می شود. رنگ قرمز داشبورد، تریم سفید اطراف ورودی های هوا و تریم مشکی صفحه نمایش و اهرم دنده جلب توجه می کند. این خودرو از سامانه ی تهویه خودکار، هدلایت های خودکار، صندلی های با قابلیت تنظیم ارتفاع، دستگیره های کرومی درها، صفحه نمایش ۷ اینچی، آینه ی مانیتور دار بهمراه دوربین دنده عقب و سامانه ی کنترل در سربالایی بهره مند است.

سیتروئن+ C1 JCC از یک پیشرانه ی یک لیتری سه سیلندر با قدرت ۷۱ اسب بخار و استاندارد یورو ۶.۳ استفاده می کند. صفرتاصد کیلومتر بر ساعت این ماشین با جعبه دنده ی دستی ۱۴ ثانیه طول می کشد. مصرف سوختش نیز در هر صد کیلومتر رانندگی ۴/۱ لیتر است و در هر کیلومتر تنها ۱۱۰ گرم دی اکسید کربن تولید می کند؛ درنتیجه مالیات کمتری را شامل می شود. سیتروئن+ C1 JCC با قیمت ۱۴ هزار و ۱۳۵ پوند (۱۷،۳۲۱ دلار) در بریتانیا به فروش می رسد.

نسخه جدید از سیتروئن به نام +C1 JCC معرفی شد (+ تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی