بازگشایی مسجد مقدس جمکران با حضور علما و خانواده معظم شهدا


بازگشایی مسجد مقدس جمکران با حضور  علما و خانواده  معظم شهدا

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از بازگشایی درهای این مکان مقدس در روز دوشنبه، 5 خردادماه با حضور جمعی از علما و خانواده‌های معظم شهدا خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: حجت الاسلام «یاسین حسین آبادی» با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی اماکن مقدس، اظهار کرد: در راستای این مصوبه، درب های مسجد مقدس جمکران نیز همزمان با دیگر اماکن مقدس از روز دوشنبه، پنجم خرداد ماه از ساعت ٧ تا ١٨ به روی زائران باز خواهد شد.

وی ادامه داد: باب الشهدا و باب المعصومه(س) برای ورود زائران به مسجد باز خواهند شد و تمام صحن های این مکان مقدس با حفظ فاصله گذاری اجتماعی پذیرای زائران خواهند بود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه طبق پروتکل های اعلامی از سوی وزارت بهداشت، زائران می بایست تمام ملزومات شخصی اعم از ماسک، دستکش، مهر، تسبیح، سجاده، قرآن و کتب ادعیه، چادر و... را به همراه داشته باشند، بیان کرد: همچنین به همراه داشتن هر گونه وسائل تغذیه و خوراکی به جز آب آشامیدنی ممنوع اعلام شده و مسجد مقدس جمکران نیز از ارائه این خدمات معذور است.

حسین آبادی افزود: تا اطلاع ثانوی هیچگونه مراسم و تجمعی در مسجد مقدس جمکران برگزار نخواهد شد و از زائران نیز درخواست می کنیم به هیچ عنوان تجمعی در مسجد نداشته باشند و در محل هایی که توسط خادمین مشخص شده مستقر شوند تا ان شالله با رعایت دستورالعمل ها بتوانیم این مرحله از بازگشایی را به خوبی سپری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: درب های این مسجد مقدس از ساعت هفت روز دوشنبه با حضور جمعی از علما، خانواده های معزز شهدا و خادمین این مکان مقدس بازگشایی می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403