مسجد تاریخی «وکیل» شیراز میزبان سوگواران امام راحل (ره)


مسجد تاریخی «وکیل» شیراز میزبان سوگواران امام راحل (ره)

حجت الاسلام موسوی گفت: ویژه برنامه ایام ارتحال امام خمینی (ره) و یادروز قیام خونین 15 خرداد به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس و با همکاری هیئت امنای مسجد تاریخی «وکیل» شیراز در این مسجد تاریخی، برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (دوشنبه 12 خرداد) با اشاره به ویژه برنامه بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره)، گفت: ویژه برنامه ایام ارتحال امام خمینی (ره) و یادروز قیام خونین 15 خرداد به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس و با همکاری هیئت امنای مسجد تاریخی «وکیل» شیراز در این مسجد تاریخی، برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با یادآوری این مطلب که در این برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، استانداری، سپاه فجر فارس و شهرداری شیراز همکاری دارند، اظهار کرد: این مراسم روز 14 خرداد از ساعت 10 صبح در این مسجد تاریخی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه رعایت تمامی نکات بهداشتی در این مراسم الزامی است و برای آن تمهیداتی اندیشیده شده است، تاکید کرد: توزیع ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و ضدعفونی شبستان مسجد از جمله این نکات است و صندلی ها با فاصله یک و نیم متری جانمایی شده است.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه در این مراسم آیت الله «لطف الله دژکام»، نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز سخنرانی خواهد داشت، تاکید کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم به صورت مستقیم در مراسم پخش می شود و در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با موضوع «زندگی امام (ره) و شهدای 15 خرداد» به همت حوزه هنری برپا خواهد شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !