بوستان غدیر بندرعباس


بوستان غدیر بندرعباس یک پارک ساحلی ست و یکی از پارک‌های زیبای بندر عباس در نوار ساحلی خلیج فارس به‌شمار می‌رود و هتل و رستوران گوهرشاد و تالار کنسرت آوینی در آن جای گرفته‌اند. این پارک ساحلی در نزدیکی بوستان دولت نیز قرار دارد که شما می توانید از این بوستان نیز دیدن کنید و […]

بوستان غدیر بندرعباس یک پارک ساحلی ست و یکی از پارک‌های زیبای بندر عباس در نوار ساحلی خلیج فارس به‌شمار می‌رود و هتل و رستوران گوهرشاد و تالار کنسرت آوینی در آن جای گرفته‌اند. این پارک ساحلی در نزدیکی بوستان دولت نیز قرار دارد که شما می توانید از این بوستان نیز دیدن کنید و ساعات خوشی را سپری کنید.در امتداد ساحل قسمت‌هایی برای شنا و قایق‌سواری تعبیه کرده‌اند و مسیر دوچرخه‌سواری و ایستگاه کرایه دوچرخه نیز در پارک در نظر گرفته شده است.

بوستان غدیر بندرعباس

بوستان غدیر بندرعباس

همچنین یکی از رویدادهای جالب بندر عباس، یعنی جشنواره مجسمه‌های شنی در پارک ساحلی غدیر برگزار می‌شود.خط ساحلی پارک الغدیر نزدیک به ۱۵۰۰ متر طول دارد و در برخی نقاط آن، این امکان برای شما فراهم است که تنی به آب بزنید و شنا کنید. گاهی اوقات شرایط اسب و شترسواری هم در این پارک مهیا می شود. همچنین باشگاه پینت‌بال سینگو از دیگر امکانات جذاب این پارک است که روزی هیجانی را برای‌تان خواهد ساخت.

و همچنین قسمتی از بوستان غدیر بندرعباس که در آن پرچم بزرگ ایران قرار دارد محل تجمعات مختلف مردم شهر از قبیل عزاداری روز تاسوعا ، بازارچه های خیریه و حتی جشن های خودجوش مردمی پس از موفقیت های ملی میباشد .از جمله امکانات پارک غدیر می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام، آب شستشو و آلاچیق اشاره کرد.

بوستان غدیر بندرعباس

بوستان غدیر بندرعباس
بوستان غدیر بندرعباسبوستان غدیر بندرعباس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران