واکنش سیمونیان درباره حمله به روزنامه نگاران روسیه در آمریکا


واکنش سیمونیان درباره حمله به روزنامه نگاران روسیه در آمریکا

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر خبرگزاری روسیه امروز در مورد حمله به روزنامه نگاران روسیه در ایالات متحده: ما به فکر شکایت خواهیم بود.

به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر خبرگزاری "روسیه امروز" گفت: درباره حمله پلیس به روزنامه نگاران روس در واشنگتن و مینیاپولیس می توان به دادگاه رجوع کرد. اگر چه اعتقاد داریم که دادگاه آمریکا بعید است که بهتر از پلیس رفتار کند.

سیمونیان افزود: "در طی سه روز گذشته، پلیس آمریکا دو بار به خبرنگاران آژانس ما، خبرنگار ریانووستی در مینیاپولیس و تهیه کننده اسپوتنیک در واشنگتن حمله کرده است. در هر دو مورد روزنامه نگاران ما کارتهای مطبوعاتی خود را نشان دادند و با صدای بلند فریاد زدند که آنها خبرنگار هستند. این که پلیس اینها را ندیده یا صدای آنها را نشنیده است امکان ندارد. اتفاقی مشابه نیز درباره همکاران رسانه های آمریکایی رخ افتاده است. مطمئناً در یک دولت درست، ما شکایت می کردیم. اما در آمریکای مدرن هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم که دادگاه آنها بهتر از پلیس رفتار خواهد کرد."

پلیس آمریکا روز یکشنبه گذشته گاز فلفل را به صورت خبرنگار ریا نووستی که در حال پوشش خبری اعتراضات در مینیاپولیس بود، اسپری کرد و روز سه‌شنبه نزدیک کاخ سفید در واشنگتن گلوله‌های لاستیکی را به سمت تهیه کننده خبرگزاری اسپوتنیک شلیک کرد - در هر دو مورد پلیس به صورت هدفمند عمل کرد حتی با وجود اینکه هر دو به وضوح خود را به عنوان گزارشگر معرفی کرده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی