معاون استاندار: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشتاز در کمک به مردم سیستان و بلوچستان است


معاون استاندار: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشتاز در کمک به مردم سیستان و بلوچستان است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمک به سیل زدگان سال گذشته و همچنین اقدامات مقابله ای با کرونا در سیستان و بلوچستان، یکی از وزارتخانه های پیشتاز است.

علی‌زینی‌وند ۱۳ خردادماه در نشست شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان که به میزبانی بانک رفاه کارگران استان برگزار شد افزود: حضور معاونین، روسای سازمان ها، بانک ها و صندوق های وابسته به این وزارتخانه در ماههای اخیر در استان، نشان دهنده توجه ویژه این مجموعه به مردم این خطه از کشور است.

وی ادامه داد: عملکرد شورای مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قابل تقدیر است و این مجموعه یکی از مجموعه های فعال، پای کار و با برنامه در سطح استان به شمار می رود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت های یازدهم و دوازدهم در راستای انجام وظایف و ماموریت هایش، یک نگاه تحول گرایانه و ساختار محور داشته است که آثار آن در استان ها هم دیده می شود.

زینی‌وند با تاکید بر اینکه باید توانمندسازی جامعه هدف، بیش از گذشته دنبال شود؛ توجه به ایجاد مشاغل خرد متناسب با اقلیم، فرهنگ و استعداد هر منطقه را مهم برشمرد.

وی گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت با هدف اشتغالزایی اگر با دانش، با برنامه و آموزش همراه باشد، بخش زیادی از دغدغه‌هایی که در این خصوص وجود دارد را برطرف می کند.

معاون استاندار بر هدف گذاری منابع مالی اشتغال با اولویت مهارت آموختگان فنی و حرفه ای تاکید کرد.

زینی وند در پایان با ذکر این مطلب که مجموعه شرکت‌های دانش بنیان در استان پیشرفت خوبی داشته اند، گفت: حمایت از این شرکت ها توسط بانک‌ها و صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای کمک به اشتغال مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟